Sociální služby › Informace pro poskytovatele služeb › Rozvojové projekty › Předcházející projekty › Projekt Rozvoj III › Skupinové konzultace
Skupinové konzultace
Skupinové mají zajistit poskytovatelům sociálních služeb metodickou podporu s cílem zvyšovat kvalitu poskytovaných sociálních služeb.Skupinové konzultace budou probíhat od června 2013 do ledna 2015. Celkově proběhne 8 konzultací pro každou skupinu. Poskytovatelé sociálních služeb mohou využít také e-mailový servis vedoucího skupinových konzultací. Své dotazy můžete průběžně zasílat na níže uvedené e-maily.
Témata skupinových setkání
- jsou určena na základě podnětů účastníků
- týkají se zejména - naplňování standardů kvality sociálních služeb a podmínek poskytování sociálních služeb např. práva uživatele, individuální plánování, komunikace s uživatelem, činnosti poskytovaných služeb, dokumentace služby, jednání se zájemcem o službu apod.
Komu jsou konzultace určeny sociálním pracovníkům
- sociálních služeb poskytovaných v Královéhradeckém kraji
- kteří mají zájem společně diskutovat a řešit témata ohledně kvality poskytování sociálních služeb a sdílet svoje zkušenosti
Jak se na konzultace přihlásit
- před každou konzultací bude zveřejněna pozvánka
- prostřednictvím přihlášky zaslané na e-mail vedoucího skupiny
- Setkání je určeno pro 15 účastníků
- Na každé setkání se účastník hlásí zvlášť
Setkání vede
- služby sociální prevence: Mgr. Lenka Kulichová, vedoucí NZDM Klub Mandl Nové Město nad Metují, klub.mandl@seznam.cz; tel. 605 201 090
- terénní a ambulantní služby sociální péče: Mgr. Marcela Hauke, ředitelka Pečovatelské služby Dvůr Králové nad Labem, hauke@psdvurkralove.cz; tel. 604 212 697
- pobytové služby sociální péče: Ing. Milada Kubalíková, ředitelka Centra sociálních služeb Naděje Broumov, domovd.broumov@tiscali.cz; tel. 774 450 631
Místo setkání
- Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Pivovarské nám 1246, Hradec Králové
- Případně místo dohodnuté s účastníky konzultací
Zprávy ze skupinových konzultací
Skupina - terénní a ambulantní služby sociální péče
Zpráva č. 1 - Individuální plánování (pdf, 151 kB, 30.9.2013) 1. konzultace :: 26.6.2013 |
Zpráva č. 2 - Novela Zákona o sociálních službách, nový Občanský zákoník (pdf, 64 kB, 30.9.2013) 2. konzultace :: 18.9.2013 |
Zpráva č. 3 - Smlouvy a úhrady za poskytování terénních a ambulantních služeb (pdf, 210 kB, 24.3.2014 16:23) 3. konzultace dne 16.12.2013 |
Zpráva č. 4 - Různé míry podpory podle NOZ, zachování mlčenlivosti – předávání informací o klientovi (pdf, 211 kB, 24.3.2014 16:23) 4. konzultace dne 15.1.2014 v DPS, Sadová 2755, Dvůr Králové nad Labem |
Zpráva č. 5 - Podpisy smluv osob, které nemohou číst a psát a další problematické situace (pdf, 374 kB, 24.3.2014 16:24) 5. konzultace dne 26.2.2014 v DPS, Sadová 2755, Dvůr Králové nad Labem |
Zpráva č. 6 - Nevyužívání služby, infekční onemocnění uživatele, chudoba uživatelů (pdf, 303 kB, 2.4.2014 13:28) 6. konzultace dne 26.3.2014 v DPS, Sadová 2755, Dvůr Králové nad Labem |
Zpráva č. 7 - - Individuální plánování, pracovnělékařské služby a další (pdf, 387 kB, 30.6.2014 9:47) 7. konzultace dne 18. 6. 2014 v DPS, Sadová 2755, Dvůr Králové nad Labem |
Zpráva č. 8 - Opatření omezující pohyb osob, péče o člověka s demencí a další témata (pdf, 300 kB, 19.9.2014 8:16) 8. konzultace dne 10. 9. 2014 v DPS, Sadová 2755, Dvůr Králové nad Labem |
Skupina - pobytové služby sociální péče
Zpráva č. 1 - Hranice odpovědnosti (pdf, 216 kB, 30.9.2013) 1. konzultace :: 21.8. 2013 |
Příloha č. 1 k 1. konzultaci (pdf, 115 kB, 30.9.2013)
Hranice odpovědnosti - Situace: Ohlášení ztráty peněz nebo osobní věci klienta
Příloha č. 2 k 1. konzultaci (pdf, 147 kB, 30.9.2013)
Hranice odpovědnosti - právní a jiné předpisy
Zpráva č.2 - Individuální plánování (docx, 358 kB, 6.1.2014 14:52) ze 2. skupinové konzultace dne 28.11.2013 |
Zpráva č. 3 - Individuální plánování – jednání se zájemcem o službu (pdf, 114 kB, 24.3.2014 15:53) ze 3. skupinové konzultace dne 29.1.2014 v Geriatrickém centru Týniště nad Orlicí |
Zpráva č. 4 - Individuální plánování – jednání se zájemcem o službu (pdf, 119 kB, 24.3.2014 15:53) ze 4. skupinové konzultace dne 30.1.2014 v Geriatrickém centru Týniště nad Orlicí |
Zpráva č. 5 - Nástup klienta do pobytového zařízení sociálních služeb – adaptační období (pdf, 241 kB, 23.5.2014 13:43) z 5. skupinové konzultace dne 15.5.2014 v Domově důchodců Černožice |
Zpráva č. 6 - Nástup klienta do pobytového zařízení sociálních služeb – adaptační období (pdf, 241 kB, 2.7.2014 14:00) ze 6. skupinové konzultace dne 25.6.2014, Sociální služby města Jičína |
Zpráva č. 7 - Téma: Poslední věci člověka – doprovázení v pobytovém zařízení sociálních služeb (pdf, 213 kB, 8.10.2014 10:14) ze 7. skupinové konzultace dne 24.9.2014, Neratov v Orlických horách |
Zpráva č.8 - Paliativní péče a její možnosti v pobytovém zařízení sociálních služeb (pdf, 214 kB, 12.11.2014 16:33) z 8. skupinové konzultace dne 21. 10. 2014, Ústav sociálních služeb Milíčeves |
Skupina - služby prevence a poradenství
Zpráva č. 1 - Vymezení cílové skupiny (pdf, 377 kB, 30.9.2013) 1. konzultace :: 17.9.2013 |
Zpráva č. 2 - Smlouva, kvalifikovaný souhlas (pdf, 300 kB, 31.10.2013 11:58) 2. konzultace :: 22.10.2013 |
Zpráva č. 3 - Zvyšování kvality v sociální službě (pdf, 357 kB, 29.11.2013 14:09) (3. konzultace) |
Zpráva č. 4 - Dokumentace v sociální službě, archivace, skartace (pdf, 365 kB, 13.5.2014 14:33) (4. konzultace - 18.3.2014) |
Zpráva č. 5 - Propagace služby (pdf, 281 kB, 13.5.2014 14:33) (5. konzultace – 6.5.2014) |
Zpráva č. 6 - Zaškolování pracovníků a odborný růst (pdf, 301 kB, 9.10.2014 14:13) (6. konzultace – 7. 10. 2014) |
Zpráva č. 7 - Ochrana práv uživatelů, stížnosti (doc, 382 kB, 18.12.2014 11:00) (7. konzultace – 4. 11. 2014) |
Zpráva č.8 - Výjezdy s klienty – základní vs. fakultativní činnost, pravidla, aneb, co je náš cíl (doc, 383 kB, 18.12.2014 11:00) (8. konzultace - 9. 12. 2014) |
Soubory ke stažení
- Přihláška: skupinové konzultace (doc, 371 kB, 3.6.2013)