Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.02.2022

2. 3. 2022 Autor: Vladimír Kučera

informace o udělování pokut v roce 2021 ve smyslu ustanovení § 35 a § 39 zákona číslo 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 11.02.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-18/MJP/2022

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 25.02.2022

Počet listů: 2
Počet příloh: 2 / listů: elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.02.2022

Vážený pane doktore,

dne 11.02.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí informací, které se týkají udělování pokut v roce 2021 ve smyslu ustanovení § 35 a § 39 zákona číslo 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 20/1987 Sb.), za porušování cit. zákona ve vztahu k archeologickým nálezům a památkám, citace požadavku:

„1) všechna rozhodnutí/usnesení KÚ vydaná v roce 2021 o uložení pokuty ve smyslu § 35 odst. 2 písm. f) a písm. g) zákona č. 20/1987 Sb. ve vztahu k § 35 odst. 5 písm. b) cit. zákona

2) všechna rozhodnutí/usnesení KÚ vydaná v roce 2021 o uložení pokuty ve smyslu § 39 odst. 2 písm. f) a písm. g) zákona č. 20/1987 Sb. ve vztahu v § 39 odst. 5 písm. b) cit. zákona“.

Informace požadujete poskytnout v elektronické podobě a zaslat na Váš e-mail.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-18/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který Vámi požadované dokumenty poskytl.

Krajský úřad, odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu, oddělení památkové péče k Vaší žádosti poskytl dvě rozhodnutí čj. KUKHK-17749/KP/2020-11 a KUKHK-23693/KP/2020-15 a k oběma uvedl, že obě rozhodnutí byla napadena odvoláním a následně v odvolacím řízení potvrzena nadřízeným orgánem, Ministerstvem kultury.

Dne 16.02.2022 Vás krajský úřad telefonicky kontaktoval, sdělil Vám, že vyhledal požadované informace a dále Vás seznámil s tím, že bude nutné anonymizovat osobní údaje fyzických osob uvedených v rozhodnutí, s čímž jste souhlasil. Předmětná rozhodnutí Vám tedy poskytujeme v anonymizované podobě, což znamená, že z nich byly vymazány osobní údaje fyzických osob, účastníků řízení, a to jejich tituly, jména, příjmení, data narození a adresy trvalého pobytu.

Odpověď na žádost o informace včetně příloh Vám zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení