Odpověď na žádost o informace doručenou dne 08.02.2022
informace o mezitímních rozhodnutích dle zákona č. 416/2009 Sb., o urychlení výstavby dopravní, vodní a energetické infrastruktury a infrastruktury elektronických komunikací (liniový zákon), ve znění pozdějších předpisů
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: doručený dne 08.02.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-17/MJP/2022
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 22.02.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 08.02.2022
Vážená paní,
dne 08.02.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„žádám Krajský úřad Královéhradeckého kraje (dále jen jako "krajský úřad") jako příslušný úřad k vedení územního řízení a řízení o vyvlastnění ve smyslu § 2e zákona č. 416/2009 Sb., o urychlení výstavby dopravní, vodní a energetické infrastruktury a infrastruktury elektronických komunikací (liniový zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako "liniový zákon"), o poskytnutí následujících informací:
1) Kolik žádostí o vydání mezitímního rozhodnutí podle § 4a odst. 1 liniového zákona krajský úřad obdržel?
2) Kolika žádostem o vydání mezitímního rozhodnutí podle § 4a odst. 1 liniového zákona krajský úřad vyhověl, respektive kolik mezitímních rozhodnutí podle § 4a odst. 1 liniového zákona krajský úřad vydal?
3) V případě, že krajský úřad mezitímní rozhodnutí podle § 4a odst. 1 liniového zákona vydal, žádám krajský úřad o poskytnutí všech těchto vydaných mezitímních rozhodnutí v anonymizované verzi.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-17/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byly požádány věcně příslušné odbory krajského úřadu – odbor územního plánování a stavebního řádu, odbor dopravy a silničního hospodářství a odbor životního prostředí a zemědělství (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbory územního plánování a stavebního řádu a životního prostředí a zemědělství krajského úřadu uvedly, že neobdržely žádnou žádost o vydání mezitímního rozhodnutí dle výše popsaného ustanovení liniového zákona ani takové rozhodnutí nevydaly.
Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu uvedl, že obdržel jednu žádost, které vyhověl a vydal jedno mezitímní rozhodnutí, které nabylo právní moci dne 19.02.2022. Anonymizované rozhodnutí, ve kterém byly vymazány osobní údaje fyzických osob, účastníků řízení – tituly, jména, příjmení, data narození a adresy trvalého pobytu, je přílohou této odpovědi.
Odpověď na žádost o informace včetně přílohy Vám zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- KUKHK-18688_MJ_2020-61-anonymizovane.pdf (pdf, 1262 kB, 23.2.2022)