Informace týkající se výše inv. a neinv. dotací v letech 2006-2012, které kraj vložil do svých svých jednotlivých krajských zdravotnických zařízení

11. 12. 2012 Autor: Vladimír Kučera

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
04.11.2012 IZ-60/VZ/2012 20.11.2012

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad |  oddělení stížností a dozoru obcí | Mgr. Vladimír Kučera | 585 |vkucera@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 04.11.2012

Vážený pane,

dne 08.11.2012 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) doručena Vaše žádost o informace, v níž žádáte poskytnutí informací týkajících se výše investičních a neinvestičních (provozních) finančních prostředků (dotací) v letech 2006-2012, které kraj vložil do svých jednotlivých krajských zdravotnických zařízení. 

Přestože jste v žádosti výslovně neuvedl odkaz na zákon číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), krajský úřad s hledem na obsah žádosti ji vyřizoval v režimu InfZ.

Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí zaevidovalo žádost pod čj. IZ-60/VZ/2012 a o poskytnutí údajů požádalo odbor zdravotnictví krajského úřadu.

Odbor zdravotnictví poskytl přehledovou tabulku, ve které jsou uvedeny jednotlivě krajská zdravotnická zařízení (příspěvkové organizace Královéhradeckého kraje a akciové společnosti) a k nim částky odpovídající neinvestičním výdajů z rozpočtu a investičním výdajům z rozpočtu v jednotlivých letech 2006-2011 včetně I. pololetí roku 2012. Popsaná tabulka je přílohou tohoto sdělení.

Dovolujeme si Vám doporučit, pokud v budoucnu budete požadovat informace od povinného subjektu, abyste postupoval podle InfZ.

V souladu s ustanovením § 14 odst. 2 InfZ musí být z žádosti zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že žadatel se domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Pokud Vám postačuje zaslání informací elektronicky, je potřeba uvést tuto skutečnost v žádosti.

Dále ze žádosti musí být zřejmé, jaká konkrétní informace je požadována.

K podání žádosti můžete využít i formulář, zveřejněný na internetových stránkách Královéhradeckého kraje http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/templates/9--zadosti-o-informace-156/. Bližší informace k problematice poskytování informací dle InfZ jsou zveřejněny na http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/zivotni-situace/zivotni-situace-obcan/1-1-18704/.

Elektronická žádost o informace musí být zaslána prostřednictvím e-podatelny Královéhradeckého kraje, jejíž adresa je posta@kr-kralovehradecky.cz

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

Příloha

  • Tabulka – Výdaje z rozpočtu Královéhradeckého kraje v letech 2006-2012 pro krajská zdravotnická zařízení

Stránka 2 z 2

Soubory ke stažení

  • Příloha (xls, 29 kB, 11.12.2012)

    Výdaje z rozpočtu Královéhradeckého kraje v letech 2006-2012 pro krajská zdravotnická zařízení