Průzkum spokojenosti občanů se službami poskytovanými KÚ KHK a průzkum spokojenosti zaměstnanců s řízením KÚ KHK
Změna termínu podání nabídky na termín: 23.června do 10:00 hodin.
Výzva k podání
Evidenční číslo: | 35/2010 |
Typ zakázky: | zakázka malého rozsahu |
Předmět: |
Průzkum spokojenosti občanů se službami poskytovanými Krajským úřadem Královéhradeckého kraje a průzkum spokojenosti zaměstnanců s řízením Krajského úřadu Královéhradeckého kraje |
Odbor KÚ/organizace: | Odbor kancelář ředitele |
Způsob zadání: | - |
Datum zveřejnění: | 7.6.2010 |
Datum podání nabídek: | 23.06.2010 do 12:00 |
Místo podání nabídek: | Centrum EP, Mgr. Pour Jiří, manažer veřejných zakázek Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové |
Kontaktní osoba: | Mgr. Pour Jiří |
Centrální adresa: | - |
Poznámka: | - |
Otázky a odpovědi
Otázka č.1
Spadají dle Vašeho zadání v bodě 4.1 ZD mezi klienty služeb KrÚ: občané (tj. dospělá populace kraje), dále fyzické osoby - podnikatelé a právnické osoby? Tj. jedná se nám o to, jestli ve vzorku mají být i živnostníci - OSVČ.
Odpověď zadavatele: v tomto případě je to myšleno tak, že ve vzorku budou 1. klienti úřadu, tzn. fyzické osoby (občané, živnostníci) a právnické osoby (firmy), 2. ostatní občané ("neklienti", ti kteří nepřijdou do styku s úřadem přímo, ale mohou hodnotit jeho činnost, význam, apod.).
Soubory ke stažení
- Rozhodnutí o výběru njvhodnější nabídky (pdf, 50 kB, 27.8.2010)
-
Dodatečná informace (pdf, 82 kB, 16.6.2010)
Změna termínu podání nabídky na termín: 23.června do 10:00 hodin
- zadávací dokumentace (pdf, 716 kB, 7.6.2010)
-
Příloha č. 1 (doc, 220 kB, 7.6.2010)
Návrh smlouvy
-
Příloha č. 2 (doc, 775 kB, 7.6.2010)
Čestné prohlášení
-
Příloha č. 3 (doc, 776 kB, 7.6.2010)
Čestné prohlášení
-
Příloha č. 4 (doc, 783 kB, 7.6.2010)
Krycí list nabídky