Správa silnic KHK přijme zaměstnance na pozici: PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA

13. 11. 2024 Autor: Správa silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace

Správa silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace
Na Okrouhlíku 1371/30, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové

Přijme zaměstnance na pozici:

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA

místo výkonu práce:  Správa silnic Královéhradeckého kraje, příspěvková organizace,
                                  Na Okrouhlíku 1371/30, Pražské Předměstí,
                                  500 02 Hradec Králové

pracovní poměr: první PS na dobu určitouna 1 rok, s následnou možností doby neurčité

termín nástupu: 1.1.2025, popř. dle dohody

Požadavky:

 VŠ/Mgr. - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oblasti práva

  • praxe výhodou

Znalosti zákonů a dalších právních předpisů:

  • Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • Zákon č. 340/2015 Sb., o registru smluv
  • Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
  • Vyhláška MD č. 104/1997 Sb.
  • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
  • Zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí
  • Zákon č. 90/2012 Sb., obchodní zákoník

 Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:

  • uživatelská znalost práce na PC
  • aktivní přístup a profesionální vystupování
  • komunikační dovednosti a velmi dobré vyjadřovací schopnosti zejména v písemném projevu
  • schopnost rychlého rozhodování
  • řidičský průkaz skupiny B
  • trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • sledování dodržování zákonnosti v činnosti organizace s důrazem na právní prevenci, včetně kontroly dodržování právních předpisů a smluvní kázně
  • vydávání právních stanovisek
  • zastupování organizace v právních záležitostech před soudy a orgány státní správy
  • zpracování smluvních dokumentů
  • organizování zadávání veřejných zakázek
  • kontrola a zpracování smluvních dokumentů v oblasti obchodněprávních vztahů
  • zpracování a správa interních předpisů
  • vedení agendy svobodného přístupu k informacím (zák. č.106/1999 Sb.)
  • vedení agendy stížností a petic
  • spolupráce s ekonomickým úsekem při vymáhání pohledávek organizace
  • vedení agendy škodních událostí a jejich likvidace

Nabízíme:

  • 12. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • osobní ohodnocení
  • zvláštní příplatek
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days
  • stravenky formou paušálu
  • možnost využití homeoffice
  • nepeněžní benefity do výše 15 tis. Kč ročně
  • služební telefon, notebook
  • dobré zázemí stabilní příspěvkové organizace, pružná pracovní doba
  • zajistíme nutné kurzy a školení

Bližší informace k obsahu práce Vám podá správní náměstek, Pavel Kočí, tel.: 728 304 485 email: pkoci@sskhk.cz

Životopisy zasílejte na adresu: ludmila.vlckova@uskhk.eu 
Do předmětu uveďte „právník“. Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru.

 K životopisu připojte:

  • kopii dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě pozvání k výběrovému řízení bude nutné předložit originál, případně ověřenou kopii)
  • v případě pozvání k výběrovému řízení nutno předložit výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

Účastí ve výběrovém řízení uchazeč bere na vědomí skutečnost, že oprávněným zájmem organizace je uchovat si poskytnuté osobní údaje uchazeče po dobu 1 roku po skončení výběrového řízení za účelem právní ochrany a případného oslovení uchazeče v dalším výběrovém řízení.

Soubory ke stažení