Žádost o seznam došlých faktur, daňových dokladů a dobropisů za dodávky neinvestiční povahy za rok 2009 v minimální hodnotě plnění 40 000,- Kč
Informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb.
V Hradci Králové dne 22. 6. 2010
Čj.: IZ-23/VZ/2010
Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 27. 4. 2010
Vážený pane,
dne 28. 4. 2010 jsem obdržel Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ ), v níž žádáte poskytnutí seznamu došlých faktur, daňových dokladů a dobropisů za dodávky neinvestiční povahy za rok 2009 v minimální hodnotě plnění 40 000,- Kč včetně daně z přidané hodnoty na fakturu.
Vaši žádost jsem předal dle Směrnice ředitelky Krajského úřadu Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje, odboru vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí, které ji zaevidovalo č.j. IZ-23/VZ/2010 a požádalo o vyhledání informací odbor ekonomický.
Vzhledem k tomu, že vyřízení žádosti vyžadovalo vyhledávání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti, krajský úřad dle ust. § 14 odst. 7 písm. b) InfZ prodloužil lhůtu pro poskytnutí informací o 10 dní, tedy do 24. 5. 2010.
V souladu s ust. § 17 odst. 1, 3 a 5 InfZ Vám krajský úřad dopisem ze dne 20. 5. 2010 oznámil výši úhrady v souvislosti s poskytováním informací v celkové výši Kč 298,-, která byla na účet Královéhradeckého kraje připsána dne 18. 6. 2010.
V příloze tohoto dopisu Vám poskytuji požadované informace.
S úctou
Bc. Lubomír Franc v.r.
Příloha:-evidenční přehled došlých faktur (celkem 15 listů)
Stránka 1 z 1
Soubory ke stažení
-
Příloha č. 1 (xls, 87 kB, 1.7.2010)
přijaté faktury za rok 2009