Žádost o informace k VZ ze dne 30.12.2011 - Rekonstrukce mostů Královéhradeckého kraje, 4. etapa, most ev. č. 3013-2 Velké Svatoňovice
Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
23. 4. 2012 IZ-18/VZ/2012 10. 5. 2012
Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí | Mgr. Vladimír Kučera | 585|vkucera@kr-kralovehradecky.cz
Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 23. 4. 2012
Vážený pane,
Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) obdržel dne 26. 4. 2012 Vaše dvě obsahově totožná podání - žádosti podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), v nichž žádáte o poskytnutí informace k vyhlášenému výběrovému řízení Královéhradeckým krajem dne 30. 12. 2011 na veřejnou zakázku s názvem „Rekonstrukce mostů Královéhradeckého kraje, 4. etapa, most ev. č. 3013-2 Velké Svatoňovice“ – jakému dodavateli (dodavatelům) byla výše uvedené veřejná zakázka zadána (název, sídlo a IČ) a jakou nabídkovou cenu ve výběrovém řízení předložili.
Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí obdrželo k vyřízení obě výše uvedené žádosti, které systém spisové a archivní služby zaevidoval dvěma po sobě jdoucími evidenčními čísly a zařadil je do spisu vedeném pod čj. IZ-17/VZ/2012. S ohledem na obsah žádosti byla tato předána k vyjádření věcně příslušnému odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu.
Na základě sdělení odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu uvádíme, že Vámi požadované informace zatím ještě neexistují a odkazujeme na ustanovení § 2 odstavce 4 InfZ, dle nějž se povinnost poskytovat informace netýká budoucích rozhodnutí a vytváření nových informací.
U výběrového řízení na veřejnou zakázku s názvem „Rekonstrukce mostů Královéhradeckého kraje, 4. etapa, most ev. č. 3013-2 Velké Svatoňovice“ zatím neproběhlo jednání hodnotící komise. Hodnotící komise bude zasedat v měsíci květnu 2012, následně bude rozhodnutí komise předáno k dalšímu postupu (schválení Radou Královéhradeckého kraje). Teprve po skončení zákonného procesu bude moci krajský úřad informace poskytnout. V rámci dobré správy Vám doporučujeme obrátit se s Vaší žádostí na krajský úřad v pozdějším časovém období (červenec 2012) a zcela postačí odeslat pouze jednu žádost.
Odpověď na žádost o informace zasíláme dle Vašeho požadavku v elektronické podobě na Vámi uvedený e-mail.
S pozdravem
Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad
v z. Mgr. Štěpánka Blažková
vedoucí oddělení vnitřní správy
Stránka 2 z 2