Žádost o fyzické nahlédnutí do materialů týkajících se výběrového řízení na ředitele SPŠ Hradec Králové

7. 9. 2011 Autor: Vladimír Kučera

Informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb.

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
19. 8. 2011 IZ-38/VZ/2011 26. 8. 2011

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | stížností a dozoru obcí | Mgr. Vladimír Kučera | 585 | vkucera@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na Vaši žádost o informace doručenou dne 22. 8. 2011

Vážený pane,

dne 22. 8. 2011 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen krajský úřad ) prostřednictvím elektronické podatelny doručena Vaše žádost o informace ve smyslu zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, v níž žádáte umožnění fyzického nahlédnutí do následujících materiálů:

  1. podkladové materiály uchazečů zúčastněných ve výběrovém řízení na ředitele Střední průmyslové školy Hradec Králové, které bylo vyhlášeno usnesením Rady Královéhradeckého kraje č. 11/392/2006 ze dne 5. 4. 2006, podle kterých rozhodovala konkurzní komise (vyjma materiálů osobního charakteru výpis z rejstříku trestů, atd.)
  2. stanoviska jednotlivých členů konkurzní komise a závěry konkurzní komise
  3. stanovisko k Vaší stížnosti (evidované pod čj. ST-73/VZ/2009), které dle vyjádření krajského úřadu v odpovědi na podání čj. PO-74/VZ/2010 zpracoval bývalý vedoucí odboru školství krajského úřadu PaeDr. Pavel Jankovský.

Žádost zaevidoval odbor vnitra a krajský živnostenský úřad pod čj. IZ"38/VZ/2011. Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí pro Vás k nahlédnutí připravilo spisy čj. ST-73/VZ/2009 a čj. PO-74/VZ/2010 a dále si vyžádal od odboru školství spisový materiál konkurzního řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Střední průmyslová škola, Hradec Králové, Hradecká 647.

Do výše uvedených spisů můžete přijít nahlížet v úředních hodinách krajského úřadu, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8:00 do 14:00 hodin, v místnosti č. 4b P1.419 u paní Mgr. Aleny Koukalové, vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí.

Odpověď na žádost o informace dle Vašeho požadavku zasíláme na e-mailovou adresu.

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

Poznámka:
Dne 7. 9. 2011 se žadatel osobně dostavil na krajský úřad, zde nahlédl do výše uvedených spisových materiálů a krajský úřad mu pořídil kopie vybraných dokumentů.

Stránka 2 z 2