Poskytnutí kopie tištěné žádosti vytvořené prostřednictvím aplikace Benefit 7+

15. 10. 2009 Autor: Radmila Šulcová

Informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb.

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové

8. 9. 2009 17958/SM/2009 08.10.2009

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail

Školství Ondřej Knotek / 259

Primárního a zájmového vzdělávání oknotek@kr-kralovehradecky.cz

Věc: Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen krajský úřad ) obdržel dne 10. 9. 2009 Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ ), v níž se domáháte poskytnutí kopie následujícího dokumentu: kopie tištěné žádosti vytvořené prostřednictvím aplikace Benefit 7+ a odevzdané v rámci příslušné výzvy Řídícímu orgánu MŠMT k následujícímu projektu financovanému z prostředků Evropské unie, Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.1.00/08.0015 žadatel: Královéhradecký kraj, název projektu Zvyšování kvality vzdělávání standardizací a zlepšováním řídících procesů ve školách Královéhradeckého kraje.

Oznámením ze dne 25. 09. 2009 byla Vaše firma vyzvána k zaplacení úhrady v souvislosti s poskytováním informací, ve výši nákladů spojených s pořízením kopií a odesláním informací, celkem 155,20 Kč. Tato úhrada byla dle sdělení připsána na účet Královéhradeckého kraje 02. 10. 2009.

V příloze tohoto dopisu Vám zasíláme požadované informace tedy kopii Benefitové žádosti výše uvedeného projektu v počtu 60 listu jednostranné černobílé kopie.

JUDr. Radmila Šulcová v. r.

vedoucí odboru školství

Pivovarské náměstí 1245 | 500 03 | Hradec Králové

tel.: 495 817 111 | fax: 495 817 336

e-mail: posta@kr-kralovehradecky.cz

www.kr-kralovehradecky.cz

2