Odpověď na žádost o informaci doručenou dne 29.08.2024
informace ohledně zaměstnanců projednávajících přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 29.08.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-103/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@khk.cz
DATUM: 13.09.2024
Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informaci doručenou dne 29.08.2024
Vážený pane,
dne 29.08.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost z téhož dne, dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
- „1. Kolik zaměstnanců se zabývalo přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu za období ledna (včetně) až června (včetně) roku 2024.
- 2. Sdělení mezd každého z úředníků za každý z těchto měsíců.
- 3. Sdělení odměn každého z úředníků za tyto měsíce včetně sdělení kolik vydal úředník za daný měsíc rozhodnutí.
- 4. Poskytnutí dokumentů, na základě kterých byla odměna vyplacena.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-103/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
V souladu se Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ byly o spolupráci požádány příslušné odbory krajského úřadu a to odbor dopravy a silničního hospodářství a odbor kancelář ředitele(vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Na základě vyjádření odboru dopravy a silničního hospodářství a odboru kancelář ředitele krajského úřadu Vám sdělujeme k jednotlivým bodů Vaší žádosti následující.
Ad 1. Přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu za období ledna až června roku 2024 se zabývali 4 zaměstnanci.
Ad 2. V souladu s ustanovením § 8c odst. 2 in fine InfZ se při poskytování informace o výši příjmu fyzických osob nepoužije ustanovení § 5 odst. 3 InfZ, tzn. že poskytnutá informace se nezveřejňuje.
Ad 3. V souladu s ustanovením § 8c odst. 2 in fine InfZ se při poskytování informace o výši příjmu fyzických osob nepoužije ustanovení § 5 odst. 3 InfZ, tzn. že poskytnutá informace se nezveřejňuje.
Množství vydaných rozhodnutí jednotlivých úředníků za jednotlivé měsíce, leden až červen roku 2024 je následující:
Leden 2024 | Únor 2024 | Březen 2024 | Duben 2024 | Květen 2024 | Červen 2024 | |
Úředník č.1 | 7 | 4 | 6 | 6 | 0 | 7 |
Úředník č.2 | 8 | 8 | 10 | 6 | 11 | 10 |
Úředník č.3 | 14 | 12 | 9 | 9 | 8 | 5 |
Úředník č.4 | 11 | 8 | 7 | 10 | 7 | 6 |
Ad 4. V souladu s ustanovením § 8c odst. 2 in fine InfZ se při poskytování informace o výši příjmu fyzických osob nepoužije ustanovení § 5 odst. 3 InfZ, tzn. že poskytnutá informace se nezveřejňuje.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí