Odpověď na žádost o informace ze dne 28.01.2019
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 28.01.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-10/OP/2019
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 11.02.2019
Počet listů: 1
Počet příloh: 1 elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace ze dne 28.01.2019
Vážený pane,
dne 28.01.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací:
„…žádám tímto o poskytnutí informací vztahující se k problematice účelových komunikací a nepovoleným umístěním pevných překážek na tomto druhu pozemní komunikace.
Zajímá mně období 2016-2018 : uveďte název správního orgánu, který rozhodoval na I. stupni řízení za uvedené léta a Vaše číslo jednací v odvolacím řízení.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-10/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/.
Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytl přehled čísel jednacích rozhodnutí povinného subjektu o odvolání s přiřazeným názvem správního orgánu prvního stupně za roky 2016 – 2018, kdy se rozhodnutí týkají účelových komunikací. Tento přehled Vám zasíláme v příloze (soubor přehled 2016-18.pdf), a to do Vaši datové schránky ID: XXX.
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Příloha - elektronická:
- soubor přehled 2016-18.pdf
Soubory ke stažení
- přehled 2016-18.pdf (pdf, 229 kB, 22.2.2019)