Odpověď na žádost o informace doručenou dne 31.01.2024

21. 2. 2024 Autor: Tomáš Hrnčíř

Rozhodnutí na úseku památkové péče

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: -
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-16/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 15.02.2024

Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 31.01.2024

Vážený pane,

dne 31.01.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

  • „1) všechna rozhodnutí/usnesení KÚ vydaná v roce 2023 o uložení pokuty ve smyslu § 35  odst. 2 písm. f) a písm. g) zákona č. 20/1987 Sb. ve vztahu k § 35 odst. 5 písm. b) cit.  zákona
  • 2) všechna rozhodnutí/usnesení KÚ vydaná v roce 2023 o uložení pokuty ve smyslu § 39 odst. 2 písm. f) a písm. g) zákona č. 20/1987 Sb. ve vztahu v § 39 odst. 5 písm. b) cit. zákona.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-16/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

V souladu se Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ byl o spolupráci požádán odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchukrajského úřadu (https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k Vaší žádosti poskytl následující informace.

Oddělení památkové péče odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu krajského úřadu, k Vaší žádosti o informace ze dne 31.01.2024 uvádí, že v uvedeném období bylo vedeno 0 řízení ve smyslu uvedených paragrafů a bylo uloženo 0 ve smyslu uvedeného porušení zákona.

Tuto odpověď zasíláme na Vámi uvedenou emailovou adresu.

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí