Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2017
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 30.05.2017
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-62/OP/2017
VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: oddělení stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 05.06.2017
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2017
Vážená paní inženýrko,
dne 30.05.2017 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s požadavkem, na poskytnutí „údajů o všech vyúčtovaných (ukončených i probíhajících) veřejných sbírkách za rok 2016:
- počet vyúčtovaných sbírek za rok 2016
- právní formy subjektů, které jednotlivé sbírky pořádaly
- kolik subjektů sbírky pořádalo
- účel jednotlivých sbírek
- čistý výtěžek jednotlivých sbírek“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. KUKHK-IZ-62/OP/2017, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných podkladů byl požádán věcně příslušný odbor organizační a právní, oddělení majetkové krajského úřadu, které poskytlo přehlednou tabulku s uvedením subjektu a právní formy, účelu sbírky, čistého výtěžku sbírky. Z tabulky je také možné dovodit i Vaše další požadavky (počet subjektů pořádajících sbírky, počet vyúčtovaných sbírek). Tabulka tvoří přílohu k tomuto sdělení.
Odpověď včetně výše uvedené přílohy Vám zasíláme, dle Vašeho požadavku uvedeného v žádosti, na Vámi uvedenou emailovou adresu.
S pozdravem
„otisk razítka“
Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru organizačního a právního
(dopis je elektronicky podepsán)
Soubory ke stažení
- Informace o sbírkách (xlsx, 12 kB, 7.6.2017)