Odpověď na žádost o informace doručenou dne 27.09.2024
Informace o konkrétní stížnosti
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
město Teplice nad Metují
Rooseveltova 15
549 57 Teplice nad Metují
IČ: 00273139
ID DS: bfdba37
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 21.09.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-113/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 14.10.2024
Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 27.09.2024
Vážení,
dne 27.09.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„- Obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje v období od 9.10.2024 do 26.9.2024, jakékoliv podání stížností, žádostí na přešetření či oznámení o protiprávním jednání v souvislosti s jakýmkoliv postupem Města Teplice nad Metují, Městského úřadu Teplice nad Metují a tajemnice Městského úřadu v Teplicích nad Metují.
- Obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje v období od 9.10.2024 do 26.6.2024, jakékoliv podání stížnosti, žádosti na přešetření či oznámení o protiprávním jednání v souvislosti s jakýmkoliv postupem Povodňové komise Města Teplice nad Metují.
- - Pokud ano, co je předmětem těchto podání
- - Byla tato podání již vyřízena, pokud ano, žádáme o zaslání rozhodnutí či vyjádření.
- - V případě, že tato podání zatím vyřízena nebyla, žádáme o zaslání rozhodnutí či vyjádření až po jejich vydání.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-113/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
Dne 01.10.2024 bylo krajskému úřadu doručeno Vaše doplnění předmětné žádosti o poskytnutí informací, ve kterém uvádíte (citace):
„V původní žádosti bylo chybně uvedené časové období. Správné časové období má být u obou požadovaných bodů od 10.9.2024 do 26.9.2024.“
O předání požadovaných informací byl požádán příslušný odbor životního prostředí a zemědělství a odbor organizační a právní krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Na základě informací shromážděných od příslušných odborů krajského úřadu Vám k Vaší žádosti poskytujeme následující informace.
Dne 18.09.2024 obdržel krajský úřad podání, jehož předmětem byla „Stížnost na vedení města Teplice nad Metují při přípravě na povodňovou krizi - pochybení Tajemnice, místostarosty, bývalého starosty“.
Vzhledem k tomu, že krajský úřad nebyl k vyřízení tohoto podání příslušný (neboť nadřízeným orgánem Povodňové komise města Teplice nad Metují je Povodňová komise obce s rozšířenou působností, tedy města Broumov), postoupil krajský úřad předmětné podání písemností ze dne 19.09.2024 Povodňové komisi města Broumov.
Toto sdělení Vám zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí