Odpověď na žádost o informace doručenou dne 27.05.2022
informace o výběrových řízeních na ředitele a vedoucí odborů krajského úřadu
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 27.05.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-59/MJP/2022
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 13.06.2022
Počet listů: 3
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 27.05.2022
Vážený pane doktore,
dne 27.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 27.05.2022, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
- „1) Kolik a kdy bylo v letech 2017 – 2022 (dodnes) vyhlášeno výběrových řízení na pozici ředitele Vašeho úřadu (bez ohledu na to, zda byl daný post nakonec skutečně obsazen)?
- 2) Jaký byl vždy pro dané výběrové řízení předpokládaný termín nástupu do práce a do jaké platové třídy byl nastupující ředitel u Vašeho úřadu zařazen, případně do jaké platové třídy by byl býval úspěšný uchazeč o pozici ředitele úřadu zařazen (nebylo-li žádného takového)?
- 3) Kolik, kdy a na jakou konkrétní pozici bylo v letech 2017 – 2022 (dodnes) vypsáno nabídek práce na pozici vedoucího odboru u Vašeho úřadu (bez ohledu na to, zda byl daný post nakonec skutečně obsazen)?
- 4) Jaký byl vždy pro danou nabídku práce na pozici vedoucího odboru stanoven předpokládaný termín nástupu do práce a do jaké platové třídy byl daný nastupující vedoucí odboru u Vašeho úřadu zařazen, případně do jaké platové třídy by byl býval úspěšný uchazeč o konkrétní pozici vedoucího odboru zařazen (nebylo-li žádného takového)?“
Informace jste žádal poskytnout v elektronické formě na v žádosti uvedenou e-mailovou adresu, případně do datové schránky.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-59/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu – odbor kancelář ředitele (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který připravil požadované informace.
K Vašim dotazům pod jednotlivými body uvádí krajský úřad následující.
Ad 1) Vyhlášeno bylo 1 výběrové řízení. Termín vyhlášení výběrového řízení byl od 21.10.2021 do 08.11.2021.
Ad 2) Termín nástupu byl od 01.01.2022, popřípadě dle dohody, zařazení 15. platová třída dle Nařízení vlády číslo 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Ad 3) a 4) Údaje jsou zpracovány do tabulky uvedené níže v příloze.
Odpověď na žádost o informace Vám zasíláme elektronicky na v žádosti uvedenou e-mailovou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Příloha – tabulka k bodům 3) a 4)
-níže
rok | počet | pracovní pozice | termín pro přihlášky | předpokládaný termín nástupu | platová třída |
2017 | 1 | vedoucí odboru kancelář hejtmana | do 24.03.2017 | 01.04.2017, popřípadě dle dohody | 14 |
2017 | 1 | vedoucí odboru správní a krajský živnostenský úřad | do 05.04.2017 | 01.05.2017, popřípadě dle dohody | 14 |
2017 | 1 | vedoucí odboru školství | do 09.05.2017 | 01.07.2017, popřípadě dle dohody | 14 |
2017 | 1 | vedoucí odboru kultury a památkové péče | do 23.08.2017 | 01.09.2017, popřípadě dle dohody | 14 |
2017 | opakované | vedoucí odboru kultury a památkové péče | do 20.09.2017 | 01.10.2017, popřípadě dle dohody | 14 |
2018 | 1 | vedoucí odboru analýz a podpory řízení | 15.10.-31.10.2018 | 01.01.2019, popřípadě dle dohody | 14 |
2018 | 1 | vedoucí odboru kancelář hejtmana | 19.11.-05.12.2018 | 01.01.2019, popřípadě dle dohody | 14 |
2020 | 1 | vedoucí odboru kancelář hejtmana | 03.11.-18.11.2020 | 01.12.2020, popřípadě dle dohody | 14 |
2021 | 1 | vedoucí odboru životního prostředí a zemědělství | 01.03.-29.03.2021 | 01.05.2021, popřípadě dle dohody | 14 |
2021 | 1 | vedoucí odboru informatiky | 19.11.-06.12.2021 (zrušeno) | 01.01.2022, popřípadě dle dohody | 13 |
2022 | 1 | vedoucí odboru majetkoprávního | 27.01.-14.02.2022 | 01.03.2022, popřípadě dle dohody | 13 |
2022 | 1 | vedoucí odboru informatiky | 28.04.-16.05.2022 | 01.07.2022, popřípadě dle dohody | 13 |
Příloha – tabulka k bodům 3) a 4):
Poznámka - V roce 2019 neproběhlo žádné výběrové řízení na obsazení pracovní pozice "vedoucí odboru" krajského úřadu.