Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.07.2023

17. 8. 2023 Autor: Vladimír Kučera

informace o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 26.07.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-66/MSZ/2023

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 07.08.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 2 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.07.2023

Vážený pane,

dne 26.07.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 26.07.2023, jíž se domáháte poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace včetně chyb):

„V záznamu z kontrolního dne sepsaného 4. května 2022 bylo stanoveno , že v období od 4. května 2022 do 11. května 2022 byly plánované další vrty pro tepelné čerpadlo. Protože jsem neobdržel záznamy z dalších kontrolních dnů, počínaje dnem 11. května 2022, není zřejmé, jak byly plánované práce plněny a kdo byl povinen je zajišťovat.

Proto požaduji doplnit informace o kopie záznamů z kontrolních dnů pořádaných od 5. května 2022, ve kterých měl být komentován stav týkající se vrtů pro tepelné čerpadlo a to ve všech souvislostech s projektovou dokumentací (projekt vrtných prací z července 2018, projekt GTE vrtů října 2018) a se smlouvou o dílo uzavřené dne 17. prosince 2021.“.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-66/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor investic krajského úřadu vyžádal u stavebního dozoru požadované informace, tedy kopie záznamů z kontrolních dnů pořádaných od 5. května 2022, ve kterých měl být komentován stav týkající se vrtů pro tepelné čerpadlo. Jedná se o záznamy z kontrolních dnů 11.05.2022 a 03.08.2022.

Povinný subjekt provedl digitalizaci požadovaných dokumentů, přičemž v dokumentech bylo nutné provést anonymizaci osobních údajů.

Povinný subjekt podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:

  • - čísla mobilních telefonů, e-mailové adresy a podpisy.

Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení