Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.01.2018
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.01.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-15/OP/2018
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkučera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 09.02.2018
Počet listů: 2
Počet příloh: 0/ listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.01.2018
Vážení,
dne 26.01.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí informace formou odpovědí na níže citované dotazy:
- „Jakým způsobem zajišťujete (příp. hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení EP a Rady (EU) č. 2016/679) tzv. GDPR?
- Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na dodávku služeb pro zajištění souladu vaší organizace s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů?
- V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
- Uveďte termín (plánovaný termín), kdy bude zadávací řízení uveřejněno.
- V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
- Zajišťujete (hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů pouze pro svůj krajský úřad, nebo i pro příspěvkové organizace, zřízené vaším krajem?
- V případě, že již máte vybraného dodavatele služeb pro zajištění souladu vaší organizace (příp. i vámi zřizovaných příspěvkových organizací) s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů, pak:
- Kdo je dodavatelem těchto služeb?
- Byl tento dodavatel vybrán na základě zadávacího řízení veřejné zakázky?
- Jaká je cena, za kterou jsou tyto služby poskytovány?
- Žádám o zaslání veškeré smluvní dokumentace, na základě které jsou tyto služby vaší organizaci poskytovány.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-15/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
K bodu 1) Vaší žádosti krajský úřad uvádí, že soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) zajišťuje vlastními silami prostřednictvím Pracovní skupiny k zajištění implementace Nařízení EU 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR) v podmínkách krajského úřadu, do které ředitelka krajského úřadu JUDr. Ivana Křečková jmenovala členy z jednotlivých odborů krajského úřadu.
K bodu 2) Vaší žádosti krajský úřad uvádí, že nezadal a neplánuje zadat takovou veřejnou zakázku.
Vzhledem k tomu, že odpověď na otázku č. 2 nebyla kladná, neodpovídá krajský úřad na dotazy uvedené pod body 3), 4) a ani 5), neboť nemá vybraného žádného dodavatele.
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
(dokument je elektronicky podepsán)