Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 – 10613.pdf
dopravní obslužnost
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.05.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-52/MJP/2022
VYŘIZUJE: Mgr. Alena Koukalová
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
MOBIL: 606 783 015
E-MAIL: akoukalova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 03.06.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022– 10613.pdf
Vážený pane jednateli,
dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 10613.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):
- „1) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2015
- 2) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2016
- 3) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2017
- 4) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2018
- 5) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2019
- 6) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2020
- 7) Jaká byla celková částka za výdaje úředníků při provádění kontrol na provozování vnitrostátní linkové osobní dopravy v roce 2021.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-52/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor dopravy a silničního hospodářství uvedl, že kontroly na provozování vnitrostátní osobní dopravy provádí několik úředníků zařazených do odboru dopravy a silničního hospodářství v rámci běžné jejich pracovní náplně. Kontrolní činnost je však pouze částí jejich pracovní náplně, která však není rozsahově přesně stanovena. Z tohoto důvodu nelze tak vyčíslit konkrétní výdaj na provádění kontrol na provozování vnitrostátní osobní dopravy.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí