Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022

9. 6. 2022 Autor: Tomáš Hrnčíř

dopravní obslužnost

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.05.2022 
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-55/MJP/2022

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř 
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396 
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz 

DATUM: 03.06.2022 

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022

Vážený pane jednateli,

dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 1068.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):

  • „1) Kolik správních řízení zahájil v roce 2015 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 2) Kolik správních řízení zahájil v roce 2016 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 3) Kolik správních řízení zahájil v roce 2017 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 4) Kolik správních řízení zahájil v roce 2018 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 5) Kolik správních řízení zahájil v roce 2019 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 6) Kolik správních řízení zahájil v roce 2020 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
  • 7) Kolik správních řízení zahájil v roce 2021 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí“.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-55/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu dotazu poskytl požadované informace ve formě následující tabulky.

  2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Počet zahájených řízení 0 2 2 7 1 7 5
Počet vydaných rozhodnutí 0 2 2 5 1 6 5

Tuto odpověď Vám zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí