Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022
dopravní obslužnost
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.05.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-55/MJP/2022
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 03.06.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022
Vážený pane jednateli,
dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 1068.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):
- „1) Kolik správních řízení zahájil v roce 2015 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 2) Kolik správních řízení zahájil v roce 2016 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 3) Kolik správních řízení zahájil v roce 2017 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 4) Kolik správních řízení zahájil v roce 2018 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 5) Kolik správních řízení zahájil v roce 2019 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 6) Kolik správních řízení zahájil v roce 2020 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí
- 7) Kolik správních řízení zahájil v roce 2021 úředník pan Bc. Vítězslav Veselý a u kolika z nich bylo vydáno rozhodnutí“.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-55/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu dotazu poskytl požadované informace ve formě následující tabulky.
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |
Počet zahájených řízení | 0 | 2 | 2 | 7 | 1 | 7 | 5 |
Počet vydaných rozhodnutí | 0 | 2 | 2 | 5 | 1 | 6 | 5 |
Tuto odpověď Vám zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí