Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 - 10617.pdf
dopravní obslužnost
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 25.05.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-48/MJP/2022
VYŘIZUJE: Bc. Jana Macháčková
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 736 521 842
E-MAIL: jmachackova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 03.06.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 - 10617.pdf
Vážený pane jednateli,
dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 10617.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):
- „1) Kolik přišlo v roce 2015 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 2) Kolik přišlo v roce 2016 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 3) Kolik přišlo v roce 2017 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 4) Kolik přišlo v roce 2018 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 5) Kolik přišlo v roce 2019 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 6) Kolik přišlo v roce 2020 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
- 7) Kolik přišlo v roce 2021 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-48/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/, který uvedl následující.
Královéhradecký kraj eviduje pouze stížnosti, které jsou oficiálně doručeny na Krajský úřad Královéhradecké kraje. Jejich počet je uveden dle jednotlivých let v níže uvedené tabulce:
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |
Počty stížností v jednotlivých letech | 1 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 |
Mimo evidované stížnosti kraj přijímá podněty, náměty, připomínky i pochvaly dalšími komunikačními kanály. Mezi tyto kanály patří kontaktní formuláře, e-mailové zprávy, listovní dopisy, osobní návštěvou cestujících nebo při jednání se zástupci samosprávy, případně prostřednictvím telefonické komunikace. S ohledem na počet těchto událostí a rozmanitost možných kanálů nejsou počty ze strany kraje evidovány.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí