Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 - 10617.pdf

8. 6. 2022 Autor: Jana Macháčková

dopravní obslužnost

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: 
ZE DNE: 25.05.2022 
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-48/MJP/2022

VYŘIZUJE: Bc. Jana Macháčková 
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 736 521 842
E-MAIL: jmachackova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 03.06.2022

Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.05.2022 - 10617.pdf

Vážený pane jednateli,

dne 25.05.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jejíž přílohou bylo několik žádostí o informace. V rámci tohoto sdělení odpovídáme na žádost uvedenou v příloze pod označením souboru 10617.pdf, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace textu):

  • „1) Kolik přišlo v roce 2015 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 2) Kolik přišlo v roce 2016 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 3) Kolik přišlo v roce 2017 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 4) Kolik přišlo v roce 2018 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 5) Kolik přišlo v roce 2019 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 6) Kolik přišlo v roce 2020 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje
  • 7) Kolik přišlo v roce 2021 pochval a kolik stížností a kolik podnětů na zajištění dopravní obslužnosti v rámci Královehradeckého kraje“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-48/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/, který uvedl následující.

Královéhradecký kraj eviduje pouze stížnosti, které jsou oficiálně doručeny na Krajský úřad Královéhradecké kraje. Jejich počet je uveden dle jednotlivých let v níže uvedené tabulce:

  2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Počty stížností v jednotlivých letech 1 4 3 4 2 2 3

Mimo evidované stížnosti kraj přijímá podněty, náměty, připomínky i pochvaly dalšími komunikačními kanály. Mezi tyto kanály patří kontaktní formuláře, e-mailové zprávy, listovní dopisy, osobní návštěvou cestujících nebo při jednání se zástupci samosprávy, případně prostřednictvím telefonické komunikace. S ohledem na počet těchto událostí a rozmanitost možných kanálů nejsou počty ze strany kraje evidovány.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí