Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.03.2018

10. 4. 2018 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: neuvedeno
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-47/OP/2018

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472 
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 29.03.2018

Počet listů: 1
Počet příloh: 1 / el. dokument
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.03.2018

Vážená paní inženýrko,

dne 25.03.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací, citace včetně chyb:

„informace z Odboru životního prostředí a zeměděství Královehradeckého Kraje, konkrétně požaduji inforamce o alokaci finannčích prostředů v oblasti životního prostředí - tzn. jaká výše finančních prostředků je za posledních 10 let (v rozdělení na jednotlivé roky 2017, 2016, 2015 atd.případně od vzniku kraje) investována do životního prostřední. Dále požaduji tyto finanančí prostředky rozdělit pro jednoltivé oblasti životního prostředí   a na jednotlivých programy (projekty) životního prostředí, které každý rok kraj financuje. Tzn. ráda bych rozdělení v nějaké excelovské tabulce, aby bylo zřejmé jasné vyčíslení jednotlivých oblastní životního prostředi.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-47/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor životního prostředí a zemědělství krajského úřadu, který na základě Vašich požadavků vyhotovil v elektronické podobě tabulku dle jednotlivých dotačních programů (účelu), poskytnutých finančních prostředků v Kč a jednotlivých let 2008 až 2017, tabulka je přílohou k tomuto sdělení.

Požadovanou informaci zasíláme na Vámi uvedenou elektronickou adresu.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová

vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

(dokument je elektronicky podepsán)

Příloha: soubor Alokace KHK ZP 08-17.pdf

 

Soubory ke stažení