Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.01.2019
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 23.01.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-8/OP/2019
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 08.02.2019
Počet listů: 2
Počet příloh: 4 elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 25.01.2019
Vážená paní,
dne 25.01.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací:
„Žádám o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů z vašeho informačního systému IS MPP (informační systém Moduly plánování Přezkoumávání), který se při přezkoumávání používá ve formátu (viz příloha) za rok 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017.
- Přehled nejčastěji zjištěných chyb a nedostatků (včetně přesných znění) 2013-2017.
- Přehled zpráv a nápravných opatření z provedených přezkumů hospodaření obcí a DSO 2013-2017.
- Přehled o nejčastěji řešených správních deliktech a počtech uložených pokut z správní delikty v oblasti porušení rozpočtové kázně u obcí a DSO dle zákona č. 250/2000 Sb., zjištěné při přezkumech hospodaření obcí a DSO 2013-2017.
- Počty provedených auditů u obcí a DSO v kraji za roky 2013, 2014, 2015, 2016, 2017.
- Krajským úřadem
- auditorem“
Dne 28.01.2019 bylo krajskému úřadu doručeno Vaše podání, kterým opravujete svou žádost o poskytnutí informací v tom smyslu, že požadované informace žádáte zaslat na e"mailovou adresu: XXX.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-8/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor ekonomický, krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/.
Oddělení kontroly obcí a analýz odboru ekonomického krajského úřadu k Vaší žádosti poskytlo požadované informace formou 4 tabulkových souborů aplikace excel (formát .xlsx). Jako přílohu této odpovědi tedy přikládáme následující soubory označené podle bodů Vaší žádosti:
- Bod 1 – Přehled nejčastějších pochybení zjištěných při přezkoumání hospodaření roku 2013-2017.xlsx
- Bod 2 – Přehled zpráv a nápravných opatření rok 2013-2017.xlsx;
- Bod 3 – Přehled správních deliktů – rok 2013-2017.xlsx;
- Bod 4 – Počet přezkoumávaných subjektů – rok 2013-2017.xlsx.
Přitom k bodu č. 3 Vaší žádosti oddělení kontroly obcí a analýz uvedlo, že v některých případech je u stejného správního deliktu odkazováno na porušení rozdílného odstavce případně písmena určitého ustanovení právního předpisu. Je tomu tak proto, že předmětný zákon se v průběhu let uvedených ve Vaší žádosti novelizoval, přičemž krajský úřad se snažil vždy dohledat odstavec (resp. písmeno) daného ustanovení, které bylo v daném období účinné.
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Příloha - elektronická:
- - soubor Bod 1 – Přehled nejčastějších pochybení zjištěných při přezkoumání hospodaření roku 2013-2017.xlsx
- - soubor Bod 2 – Přehled zpráv a nápravných opatření rok 2013-2017.xlsx;
- - soubor Bod 3 – Přehled správních deliktů – rok 2013-2017.xlsx;
- - soubor Bod 4 – Počet přezkoumávaných subjektů – rok 2013-2017.xlsx.
Soubory ke stažení
- Bod 4 - Počet přezkoumávaných subjektů - rok 2013-2017. (xlsx, 9 kB, 22.2.2019)
- Bod 3 - Přehled správních deliktů - rok 2013-2017. (xlsx, 21 kB, 22.2.2019)
- Bod 2 - Přehled zpráv a nápravných opatření rok 2013-2017. (xls, 504 kB, 22.2.2019)
- Bod 1 - Přehled nejčastějších pochybení zjištěných při přezkoumání hospodaření roku 2013-2017. (xlsx, 18 kB, 22.2.2019)