Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.05.2023
Informace z konkrétního správního spisu - doprava
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: neuvedeno
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-37/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 08.06.2023
Počet listů: 2
Počet příloh: 4 - elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.05.2023
Vážený pane,
dne 24.05.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
- „1.) rozhodnutí č. j. KUKHK-22477/DS/2021-14, ze dne 19. 10. 2021,
- 2.) soupis obsahu příslušného správního spisu.
Žádám o provedení nezbytné anonymizace údajů, jejichž zveřejnění by bylo v rozporu s § 8a InfZ.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-37/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Oddělení silničního hospodářství odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytlo požadované dokumenty, které Vám poskytujeme v příloze tohoto sdělení.
K poskytnutým dokumentům, krajský úřad uvádí, že v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), rovněž s odkazem na ustanovení § 8a a § 15 odst. 3 InfZ, a dále s ohledem na znění Vaší žádosti o poskytnutí informací, povinný subjekt anonymizoval v poskytovaných dokumentech osobní údaje dotčených osob a to takto:
- - v souboru rozhodnuti_anonymizace.pdf veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u osoby vyvlastňovaného – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
- - v souboru Spisový přehled_anonymizovaný.xlsx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u osoby vyvlastňovaného – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
Požadované informace Vám zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- GP_babi_u_nachoda_433.pdf (pdf, 224 kB, 22.6.2023)
- GP_babi_u_nachoda_419.pdf (pdf, 392 kB, 22.6.2023)
- Spisový přehled_anonymizovaný.xlsx (xlsx, 16 kB, 22.6.2023)
- rozhodnuti_anonymizace.pdf (pdf, 851 kB, 22.6.2023)