Odpověď na žádost o informace doručenou dne 23.04.2015
Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
Doručený dne 23.04.2015 IZ-32/VZ/2015 28.04.2015
Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí | Miroslava Hlavová│472 | mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
Odpověď na žádost o informace doručenoudne 23.04.2015
Vážená paní,
dne 23.04.2015 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které žádáte o poskytnutí následujících informací, cit.:
- „Jaký je celkový počet kontrol provedených Krajským úřadem dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, u provozovatelů výdejen zdravotnických prostředků v letech 2013 a 2014?
- Jaký je celkový počet kontrol provedených Krajským úřadem dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, u provozovatelů prodejen zdravotnických prostředků v letech 2013 a 2014?
- Jaká je celková výše pokut udělených Krajským úřadem provozovatelům výdejen zdravotnických prostředků v letech 2013 a 2014?
- Jaká je celková výše pokut udělených Krajským úřadem provozovatelům prodejen zdravotnických prostředků v letech 2013 a 2014?
- Jaká jsou nejčastější pochybení provozovatelů výdejen zdravotnických prostředků, za která byla Krajským úřadem v letech 2013 a 2014 udělena pokuta?
- Jaká jsou nejčastější pochybení provozovatelů prodejen zdravotnických prostředků, za která byla Krajským úřadem v letech 2013 a 2014 udělena pokuta?
- Na základě jakých důvodů byly kontroly u provozovatelů výdejen/prodejen zdravotnických prostředků Krajským úřadem v letech 2013 a 2014 provedeny? Prosím o uvedení počtu plánovaných kontrol a počtu nahodilých kontrol (tzv. kontroly provedené na základě „udání“).“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. IZ-32/VZ/2015, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ. O vyjádření a předání podkladů k vyřízení žádosti byl požádán věcně příslušný odbor zdravotnictví krajského úřadu.
Odbor zdravotnictví krajského úřadu se obsahem Vaší žádosti podrobně zabýval a k Vašim dotazům sděluje, že v letech 2013 a 2014 neprovedl krajský úřad dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, žádnou kontrolu u poskytovatelů výdejen zdravotnických prostředků. Taktéž v uvedeném období nebyla provedena žádná kontrola u prodejen zdravotnických prostředků.
Odpověď Vám zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
S pozdravem
Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad