Odpověď na žádost o informace doručenou dne 22.03.2022
Žádost o informace z konkrétního stížnostního řízení
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 18.03.2022
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-23/MJP/2022
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 05.04.2022
Počet listů: 1
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 22.03.2022
Vážený pane doktore,
dne 22.03.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –
„Prosím o zaslání kopie průvodního stanoviska Městského úřadu Žacléř ke stížnosti na neposkytnutí informace, kterou obdržel KÚ KHK spolu se spisem 22.10.2021. Krajský úřad vydal rozhodnutí 29.10. pod čj. KUKHK-STI-49/OP/2021-3.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-23/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
Oddělení stížností a dozoru obcí odboru majetkoprávního, krajského úřadu k Vašemu požadavku dohledalo požadovaný průvodní dopis Městského úřadu Žacléř ze dne 20.10.2021, který Vám tímto poskytujeme v příloze k této odpovědi.
Tuto odpověď Vám zasíláme poštovní zásilkou na Vámi uvedenou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- kopie průvodního dopisu Městského úřadu Žacléř ze dne 20.10.2021 (pdf, 158 kB, 7.4.2022)