Odpověď na žádost o informace doručenou dne 21.08.2023

5. 9. 2023 Autor: Vladimír Kučera

rozhodnutí ze dne 02.05.2023, sp. zn. KUKHK-40960/UP/2021

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: 
ZE DNE: 21.08.2023 
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-83/MSZ/2023

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera 
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad 
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085 
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz 

DATUM: 04.09.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 2 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 21.08.2023

Vážený pane,

dne 21.08.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 21.08.2023, jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„Rozhodnutí ze dne 2. 5. 2022, č. j. KUKHK-40960/UP/2021 ve věci změny umístění dálnice D1109 Trutnov – státní hranice.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-83/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor územního plánování a stavebního řádu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu poskytl požadované rozhodnutí ze dne 02.05.2022, sp. zn. KUKHK-40960/UP/2021 (Sv), s přílohou.

Povinný subjekt podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:

- v rozhodnutí na str. 7 jména, příjmení, data narození, adresy bydliště účastníků řízení.

Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení