Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.07.2022
informace o dodejce z konkrétního spisu a doručení přípisu
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: doručený dne 20.07.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-73/MJP/2022
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 03.08.2022
Počet listů: 1
Počet příloh: 2 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.07.2022
Vážený pane,
dne 20.07.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt), prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„zaslání do datové schránky sken náhled ústřižku z dodejky z doporučené zásilky RR 38095284 5 CZ, tj. ze dne 15.7.2022 a také k Vaší písemné odpovědi přiložte sken náhled tohoto přípisu s Vaším potvrzením o jeho správném doručení k Vám“.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-73/OP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
V příloze této odpovědi Vám poskytujeme oskenovanou požadovanou dodejku písemnosti vypravené dne 15.07.2022 ze spisu sp. zn. KUKHK-70/MJP/2022 a dále oskenovaný Váš přípis s potvrzením doručení.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Přílohy - 2 elektronicky:
- -sken požadované dodejky (soubor dodejka.pdf)
- -sken Vašeho přípisu s podacím razítkem (soubor pripis.pdf)
Vzhledem k tomu, přílohy obsahují osobní údaje žadatele (jeho jméno, příjmení, adresu bydliště, IDDS a jeho podpis) povinný subjekt přílohy nezveřejňuje.