Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.04.2018
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 15.04.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-54/OP/2018
VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 23.04.2018
Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.04.2018
Vážená paní,
dne 18.04.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací, citace:
„Jaké celkové částky byly z rozpočtu Královéhradeckého kraje (nikoliv transfery státního rozpočtu) poskytnuty v letech 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016 na dětské domovy zřízené dle školského zákona (nikoliv dětské domovy pro děti do 3 let věku).“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-54/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor školství krajského úřadu.
Odbor školství krajského úřadu k Vašemu výše citovanému požadavku na finanční objemy vyčleněné v rozpočtu kraje na financování subjektů, které vykonávají činnost dětského domova, poskytl níže uvedená data zpracovaná ve formě tabulky, kde finanční částky jsou uvedeny v tisících Kč, rozděleny na jednotlivé roky a také dle účelu příspěvku Královéhradeckého kraje. K poskytnutým údajům ještě odbor školství krajského úřadu doplnil skutečnost, že kromě toho však některé zajišťují i činnost mateřské nebo základní školy – nejde tedy o financování, které souvisí pouze s činností dětského domova.
Účel | Rok | Částka v tis. Kč |
příspěvek na provoz | 2012 | 20 479,20 |
2013 | 20 697,10 | |
2014 | 21 298,80 | |
2015 | 18 633,20 | |
2016 | 22 184,90 | |
Fond rozvoje a reprodukce | 2012 | 758,00 |
neinvestice | 2013 | 564,40 |
2014 | 965,00 | |
2015 | 1 384,00 | |
2016 | 0,00 | |
Fond rozvoje a reprodukce | 2012 | 8 393,70 |
investice | 2013 | 456,00 |
2014 | 1 078,00 | |
2015 | 3 949,00 | |
2016 | 825,00 |
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
(dokument je elektronicky podepsán)