Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.08.2023

5. 9. 2023 Autor: Vladimír Kučera

informace o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 17.08.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-79/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera

ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 01.09.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 7 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.08.2023

Vážený pane,

dne 17.08.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 17.08.2023, jíž se domáháte poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace):

„žádám o doplnění informací k průběhu stavebních prací zasláním kopií záznamů ze všech kontrolních dnů konaných po datu 12. května 2022 do 2. srpna 2022 a kopie záznamů z kontrolních dnů od 17. srpna 2022 až do 31. srpna 2022.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-79/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor investic krajského úřadu vyžádal u stavebního dozoru požadované informace, tedy záznamy z kontrolních dnů (dále jen „KD“), a to z KD od 12.05.2022 do 02.08.2022 a dále od 17.08.2022 do 31.08.2022.

Pro úplnost uvádíme, že záznam z KD č. 10 ze dne 04.05.2022 jste již obdržel v odpovědi na svoji žádost evidovanou pod sp. zn. KUKHK-IZ-60/MSZ/2023, odpověď včetně příloh Vám byla doručena prostřednictvím datové schránky dne 25.07.2023.

Záznam z KD č. 11 ze dne 11.05.2022 a záznam z KD č. 19 ze dne 03.08.2022 jste již obdržel v odpovědi na svoji žádost evidovanou pod sp. zn. KUKHK-IZ-66/MSZ/2023, odpověď včetně příloh Vám byla doručena prostřednictvím datové schránky dne 09.08.2023.

Záznam z KD č. 18, který se konal dne 27.07.2022 a záznam z KD č. 20, který se konal dne 18.08. 2022 jste již obdržel v odpovědi na svoji žádost evidovanou pod sp. zn. KUKHK-IZ-74/MSZ/2023, odpověď včetně příloh Vám byla doručena prostřednictvím datové schránky dne 24.08.2023.

Poskytujeme Vám tedy záznamy z KD č. 12 ze dne 18.05.2022, z KD č. 13 ze dne 25.05.2022, z KD č. 14 ze dne 01.06.2022, z KD č. 15 ze dne 15.06.2022, z KD č. 16 ze dne 22.06.2022, z KD č. 17 ze dne 13.07.2022, z KD č. 21 ze dne 31.08.2022.

Povinný subjekt provedl digitalizaci požadovaných dokumentů, přičemž v dokumentech bylo nutné provést anonymizaci osobních údajů.

Povinný subjekt podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:

- čísla mobilních telefonů, e-mailové adresy a podpisy.

Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení