Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.03.2022
informace o nákladech na pronájem a úklid kancelářských budov, které krajský úřad užíval v letech 2017 až 2021
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 17.02.2022
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-21/MJP/2022
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkoprávní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 01.04.2022
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.03.2022
Vážený pane řediteli,
dne 17.03.2022 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 17.02.2022, kterou jste žádal poskytnutí následujících informací o nákladech na pronájem a úklid kancelářských budov, které krajský úřad užíval v letech 2017 až 2021 (citace):
- „1. Jaké kancelářské budovy jsou v majetku povinného či užívané povinným? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 2. Jaká je celková plocha, kterou užívá povinný u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 3. V případě, že povinný užívá pronajatou budovu, jaké jsou náklady na pronájem této budovy. Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 4. Jaké subjekty poskytovaly povinnému pronájem u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 5. Kolik zaměstnanců povinného v jednotlivých, výše uvedených budovách pracuje? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 6. Jaké byly celkové náklady povinného za úklid u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 7. Jaké firmy zajišťovaly pro povinného úklid u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.
- 8. Jak byly firmy zajišťující pro povinného úklid u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.“
Dále jste uvedl, že informace je možno poskytnout formou vyplnění k žádosti přiložené tabulky. Informace jste žádal zaslat na svoji e-mailovou adresu.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-21/MJP/2022, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byly požádány věcně příslušné odbory krajského úřadu a to odbor kancelář ředitele a odbor majetkoprávní, vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), a společnost Správa nemovitostí Královéhradeckého kraje a.s., které vyplnily k Vaší žádosti přiloženou tabulku a poskytly následující informace.
Požadované informace Vám poskytujeme formou vyplnění k žádosti přiložené tabulky.
Jako doplňující informace uvádíme, že vlastníkem hlavní budovy krajského úřadu, Regiocentra Nový Pivovar, je společnost Erste Group Immorent ČR s.r.o., nájemcem je Správa nemovitostí Královéhradeckého kraje a.s. a podnájemcem je Královéhradecký kraj.
K budově v ulici Švendova, Hradec Králové uvádíme, že vlastníkem nemovitosti je Královéhradecký Kraj, na základě smlouvy se o správu této nemovitosti, včetně úklidu, stará příspěvková organizace Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové. Této příspěvkové organizaci přispívá Královéhradecký kraj na provoz, nicméně krajský úřad neeviduje konkrétní částku odpovídající úklidu kanceláří užívaných krajským úřadem v příslušné budově.
Požadované informace včetně přílohy zasíláme na Vaši e-mailovou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- Dotaz dle zákona úklid - tabulka - úklid a pronájem za 2017-21 (xlsx, 17 kB, 13.4.2022)