Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.02.2023
informace o vyřízení podnětu
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 14.02.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-14/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 03.03.2023
Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.02.2023
Vážený pane,
dne 17.02.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 14.02.2023, jíž se domáháte poskytnutí informací, které souvisí s podnětem k zahájení správního řízení, z důvodu podezření na porušování právních předpisů společností Medilam ergonomics s.r.o., který byl podán dne 26.09.2022 a je v rámci řízení veden pod spisovou značkou KUKHK-35953/ZD/2022, konkrétně žádáte především následující informace (citace):
- „1) poskytnutí informací o výsledku vyřízení podnětu,
- 2) poskytnutí informací o postupu a učiněných krocích ve správním řízení, které bylo zahájeno na základě zmíněného podnětu a je vedeno pod sp.zn. KUKHK-35953/ZD/2022,
- 3) poskytnutí informací o výsledku šetření, případně poskytnutí vydaného rozhodnutí v uvedené věci.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-14/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor zdravotnictví (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor zdravotnictví, oddělení zdravotnictví k Vaší žádosti uvedlo následující.
Odbor zdravotnictví dne 29.09.2022 obdržel prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky krajského úřadu podnět, který se týká poskytovatele zdravotních služeb Medilam ergonomics s.r.o., IČ 08299471.
Ad 1)
Odbor zdravotnictví tímto vyrozumívá, že se podnětem zabývá a u poskytovatele zdravotních služeb Medilam ergonomics s.r.o., IČ 08299471, v souladu s ustanovením § 107 odst. 1 písm. b) zákona číslo 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem číslo 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 255/2012 Sb.), zahájil kontrolu v místě poskytování zdravotních služeb na adrese Volanovská 518, Horní Předměstí, Trutnov, PSČ 541 01, a to v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb. Kontrola vedená odborem zdravotnictví doposud nebyla ukončena.
Ad 2)
Odbor zdravotnictví sděluje, že ke dni 22.02.2023 žádné správní řízení, které by souviselo s výše uvedeným podnětem nebylo zahájeno.
Ad 3)
Odbor zdravotnictví dává na vědomí, že kontrola dle zákona č. 255/2012 Sb. u poskytovatele zdravotních služeb stále probíhá. Žádné rozhodnutí související s obdrženým podnětem ke dni 22.02.2023 nebylo vydáno.
Poskytnuté informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí