Odpověď na žádost o informace doručenou dne 16.04.2018

2. 5. 2018 Autor: Dan Vodrážka

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 16.04.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-53/OP/2018

VYŘIZUJE: Mgr. Dan Vodrážka
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 580 
E-MAIL: dvodrazka@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 23.04.2018

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 16.04.2018

Vážený pane magistře,

dne 16.04.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí seznamu veškerých veřejných zakázek na služby – konkrétně plány péče o ZCHÚ zadaných KÚ, OŽP, ODDĚLENÍM ochrany přírody v roce 2018 (k datu zpracování odpovědi na tuto žádost) v elektronické podobě (pdf).

U každé jednotlivé zakázky jste žádal o tyto údaje:

název služby, název a IČO dodavatele, zda byla daná zakázka zadána přímo či na základě výběrového/poptávkového řízení (pak i seznam všech oslovených/soutěžících zhotovitelů a jejich IČO, rovněž s uvedením jejich nabídkové ceny s DPH) a celkové náklady na danou službu vč. DPH.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-53/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor životního prostředí a zemědělství krajského úřadu, který k Vašemu požadavku sdělil, že v roce 2018 byly zadány výzvy k podání nabídek na zpracování následujících plánů péče:

PR Hoříněvská bažantnice (na období 2018 – 2030)

vybraný zhotovitel: RNDr. František Bárta, IČ 464 62 601

osloveni:

  • RNDr. Bárta, IČ 464 62 601 (nabídková cena 38.600 Kč)
  • Mgr. Gerža, IČ 728 04 602 (nabídková cena 39.000 Kč)
  • doc. Ing. Mikeska, Ph.D., IČ 701 74 024 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Prausová, Ph.D., IČ 728 64 931 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Sedláček, IČ 752 96 209 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Veselý, IČ 735 95 845 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)

celková cena: 38.600 Kč vč. DPH

PR Miletínská bažantnice (na období 2018 – 2030)

vybraný zhotovitel: RNDr. František Bárta, IČ 464 62 601

osloveni:

  • RNDr. Bárta, IČ 464 62 601 (nabídková cena 59.800 Kč)
  • Mgr. Gerža, IČ 728 04 602 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • doc. Ing. Mikeska, Ph.D., IČ 701 74 024 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Prausová, Ph.D., IČ 728 64 931 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Sedláček, IČ 752 96 209 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Veselý, IČ 735 95 845 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)

celková cena: 59.800 Kč vč. DPH

PP Na Plachtě 3 (na období 2020 – 2030)

vybraný zhotovitel: RNDr. Prausová, Ph.D., IČ 728 64 931

osloveni:

  • RNDr. Prausová, Ph.D., IČ 728 64 931 (nabídková cena 43.000 Kč)
  • Mgr. Gerža, IČ 728 04 602 (nabídková cena 54.000 Kč)
  • RNDr. Bárta, IČ 464 62 601 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Sedláček, IČ 752 96 209 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Veselý, IČ 735 95 845 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)

celková cena: 43.000 Kč vč. DPH

PP Čertovy hrady (na období 2019 – 2029)

vybraný zhotovitel: RNDr. František Bárta, IČ 464 62 601

osloveni:

  • RNDr. Bárta, IČ 464 62 601 (nabídková cena 12.400 Kč)
  • Mgr. Gerža, IČ 728 04 602 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • doc. Ing. Mikeska, Ph.D., IČ 701 74 024 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Prausová, Ph.D., IČ 728 64 931 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • RNDr. Sedláček, IČ 752 96 209 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)
  • Mgr. Adriana Rešlová, IČ 753 44 769 (nabídka nebyla osloveným uchazečem podána)

celková cena: 12.400 Kč vč. DPH

V případě všech výše uvedených zakázek bylo postupováno v souladu se zákonem číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.

Požadovanou informaci zasíláme na Vámi uvedenou elektronickou adresu.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

(dokument je elektronicky podepsán)