Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.07.2024

25. 7. 2024 Autor: Jana Macháčková

úhrada nákladů řízení

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 15.07.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-84/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Bc. Jana Macháčková
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 736 521 842
E-MAIL: jmachackova@khk.cz

DATUM: 19.07.2024

Počet listů: 1
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.07.2024

Dne 15.07.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 15.07.2024, kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„rozsudkem Krajského soudu v Hradci Králové, č. j. 30 A 90/2017-51 ze dne 13. 7. 2018 Vám byla uložena povinnost zaplatit účastníku řízení, který s Vámi vedl soudní spor, náhradu nákladů řízení k rukám jeho advokáta.

Žádáme Vás tímto o informaci, zda jste tuto povinnost, spočívající v zaplacení nákladů k rukám advokáta, splnili, a pokud ano, žádáme Vás o sdělení, kterého dne byly z Vaší strany peníze na bankovní účet advokáta odeslány.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-84/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/

Odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu uvedl následující.

Krajský úřad splnil povinnost zaplacení nákladů. Úhrada byla provedena dne 29.08.2018.

Požadované informace zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí