Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.03.2024
informace o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 15.03.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-30/MSZ/2024
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 28.03.2024
Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.03.2024
Vážený pane,
dne 15.03.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace):
„1. Zda, případně kdy oznámila osoba vykonávající stavební dozor na předmětné stavbě příslušnému útvaru stavebníka, že nebude možné z technického hlediska a v dané době realizovat vrty VT 6 a VT 8 v místě vytýčeném podle vytyčovacího protokolu č. 7 a podle dokumentace ověřené ve společném stavebním řízení.
2. Zda, případně kdy požádal příslušný útvar stavebníka projektanta stavby o vypracování změny umístění vrtů VT 6 a VT 8 na staveništi.
3. Zda, případně kdy vypracoval projektant stavby dokumentaci změny umístění vrtů VT 3, VT 5, VT 6, VT 7 a VT 8 v prostoru staveniště.
4. Jaká je skutečná poloha vrtů VT 6 a VT 8 spolu s páteřní větví kolektorů oběhového média u objektu S0.01 od těchto vrtů, případně zda bylo realizováno všech 8 vrtů dle dokumentace ověřené ve společném řízení o povolení stavby.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-30/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor investic krajského úřadu k Vaší žádosti uvedl následující.
Ad 1. Žádná taková skutečnost nenastala, všechny vrty byly realizovány v místě vytyčeném vytyčovacím protokolem a podle dokumentace ověřené stavebním úřadem.
Ad 2. Žádná taková skutečnost nenastala, všechny vrty byly realizovány v místě vytyčeném vytyčovacím protokolem a podle dokumentace ověřené stavebním úřadem.
Ad 3. Žádná taková skutečnost nenastala, všechny vrty byly realizovány v místě vytyčeném vytyčovacím protokolem a podle dokumentace ověřené stavebním úřadem.
Ad 4. Skutečná poloha všech vrtů je v místě vytyčeném vytyčovacím protokolem a dle dokumentace ověřené stavebním úřadem.
Odbor investic krajského úřadu dále uvedl, že v průběhu provádění vrtů č. 3, 5, 6, 7, 8 byly prováděny stavební konstrukce 1PP a 1NP pouze v pravé části objektu SO.01, kde byly vrty č. 1, 2, 4 provedeny již v dubnu 2022.
Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí