Odpověď na žádost o informace doručenou dne 13.09.2024

8. 10. 2024 Autor: Tomáš Hrnčíř

Informace z konkrétního soudního řízení

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

Anděl na cestě, z.s.
Holečkova 103/31
150 00 Praha 5
IČ: 08409897

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 13.09.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-106/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz

DATUM: 24.09.2024

Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 13.09.2024

Vážení,

dne 13.09.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„…rozsudkem Krajského soudu v Hradci Králové, č. j. 43 A 3/2022 - 43 ze dne 30. 11. 2022 Vám byla uložena povinnost zaplatit účastníku řízení, který s Vámi vedl soudní spor, náhradu nákladů řízení k rukám jeho advokáta.

Žádáme Vás tímto o informaci, zda jste tuto povinnost, spočívající v zaplacení nákladů k rukám advokáta, splnili, a pokud ano, žádáme Vás o sdělení, kterého dne byly z Vaší strany peníze na bankovní účet advokáta odeslány.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-106/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k Vaší žádosti poskytl následující informace.

Výše uvedená úhrada, uložená rozsudkem Krajského soudu v Hradci Králové, č.j. 43 A 3/2022-43 ze dne 30.11.2022, byla krajským úřadem na bankovní účet dotčeného advokáta odeslána dne 22.12.2022.

Toto sdělení Vám zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí