Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.08.2023
informace o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 11.08.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-73/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 28.08.2023
Počet listů: 2
Počet příloh: 3 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 11.08.2023
Vážený pane,
dne 11.08.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 11.08.2023, jíž se domáháte poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace včetně chyb):
„...žádám o doplnění dosud poskytnutých informací o tyto dokumenty:
- 1. čitelné kopie deníku vrtných prací, který byl povinen vést zhotovitel geologických prací v průběhu jejich provádění a který byl prvotním dokladem pro vypracování závěrečné zprávy o výsledcích geologických prací v souladu s projektem vrtných prací,
- 2. Protokol o tlakové zkoušce smontovaného PE potrubí oběhového média celého primárního okruhu tepelného čerpadla (včetně potrubí instalovaného ve vrtech k prokázání, že celý systém primárního okruhu nevykazuje netěsnosti. Protokol musí být vyhotoven a opatřen otiskem razítka osobou oprávněnou k provádění tlakových zkoušek dle příslušných právních předpisů.
- 3. Protokol o lokalizaci jednotlivých vrtů po jejich dokončení v souladu s ustanovením §"8 odst. 1 a odst. 2 vyhlášky č. 369/2004 Sb. o geologických pracích, vyhotovený a podepsaný oprávněným geodetem“.
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-73/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor investic krajského úřadu k jednotlivým bodům žádosti uvedl následující.
Ad 1. Objednatel nedisponuje deníky poddodavatelů generálního dodavatele, jde tedy o informace, které povinný subjekt nemá a ani není povinen je dle zákona mít.
Povinný subjekt proto dle ustanovení § 11b InfZ žádost v této části rozhodnutím ze dne 28.08.2023 odmítl.
Ad 2. Protokoly o tlakových zkouškách jsou přílohou této odpovědi.
Ad 3. Vytyčovací protokoly č. 2A a č. 7 jsou přílohou této odpovědi.
Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- vytyčovací protokol č. 7 (pdf, 355 kB, 5.9.2023)
- vytyčovací protokol č. 2A (pdf, 357 kB, 5.9.2023)
- protokoly o tlakové zkoušce (pdf, 279 kB, 5.9.2023)