Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.08.2023
informace o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: 09.08.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-74/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 23.08.2023
Počet listů: 2
Počet příloh: 2 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.08.2023
Vážený pane,
dne 09.08.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 09.08.2023, jíž se domáháte poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace):
„Dle záznamu ve stavebního deníku na straně 4617271 je patrné, že činnosti spojené s realizací primárního okruhu tepelného čerpadla po přerušení pokračovaly dne 29. července 2022 a dle záznamu ve stavebním deníku na straně 4617274 je patrné, že byly ukončeny montáží primárního okruhu tepelného čerpadla dne 12. srpna 2022.
Proto žádám o doplnění informací o záznam z kontrolního dne konaného před datem 3. srpna 2022 a záznam z kontrolního dne konaného dne 17. srpna 2022, pokud nebylo určeno jinak, přičemž pokud se konal kontrolní den v jiném termínu, mělo by být ze záznamu patrné, zda byly práce plánované v části 19.2 záznamu z kontrolního dne 3. srpna 2022 realizovány, či nikoliv.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-74/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor investic krajského úřadu vyžádal u stavebního dozoru požadované informace, tedy záznamy z kontrolních dnů (dále jen „KD“), a to z KD č. 18, který se konal dne 27.07.2022 (tedy KD před 03.08.22), záznam z KD č. 19, který se konal dne 03.08.2022 a záznam z KD č. 20, který se konal dne 18.08. 2022.
Záznam z KD č. 19 ze dne 03.08.2022 jste již obdržel v odpovědi na svoji žádost evidovanou pod sp. zn. KUKHK-IZ-66/MSZ/2023, odpověď včetně příloh Vám byla doručena prostřednictvím datové schránky dne 09.08.2023.
Poskytujeme Vám tedy záznamy z KD č. 18 ze dne 27.07.2022 a KD č. 20 ze dne 18.08.2023.
Povinný subjekt provedl digitalizaci požadovaných dokumentů, přičemž v dokumentech bylo nutné provést anonymizaci osobních údajů.
Povinný subjekt podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:
- čísla mobilních telefonů, e-mailové adresy a podpisy.
Požadované informace Vám zasíláme prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Soubory ke stažení
- protokol z kontrolního dne 18.08.2022 (pdf, 351 kB, 5.9.2023)
- protokol z kontrolního dne 27.07.2022 (pdf, 1232 kB, 5.9.2023)