Odpověď na žádost o informace doručenou dne 07.11.2017

29. 11. 2017 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 07.11.2017 Vážený pan
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-108/OP/2017

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní / stížností a dozoru obcí 
LINKA | MOBIL: 495 817 472 
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 15.11.2017

Počet listů: 1
Počet příloh: 2 / listů: 3
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 07.11.2017

Vážený pane doktore,

dne 07.11.2017 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s následujícím požadavkem na poskytnutí informací k rozhodnutí krajského úřadu čj. KUKHK-IZ-73/OP/2017 (KUKHK-STI-68/OP/2017), citace:

„kopie dokumentu (o kterém se zmiňuje KUKHK-STI-68/OP/2017 v posledním odstavci na straně 3), ve kterém se neobjevuje přesná citace a žádám o zvýraznění textu této nepřesné citace.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. KUKHK-IZ-108/OP/2017, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

K Vašemu požadavku krajský úřad předně uvádí, že v odůvodnění rozhodnutí čj. KUKHK-STI-68/OP/2017 ze dne 25.04.2017 je podrobně popsán postup odvolacího orgánu včetně uvedení všech důvodů, proč nadřízený orgán postup obce Olešnice v Orlických horách při vyřizování Vaší žádosti o informace (vyjma bodu 4 Vaší žádosti) potvrdil.

V příloze této odpovědi Vám zasíláme Sdělení starosty obce Olešnice v Orlických horách ze dne 10.04.2017, kterým byly krajskému úřadu postoupeny tři Vaše stížnosti na postup obce při vyřizování Vašich žádostí o informace. V bodu 2 prvním odstavci je uveden komentář starosty obce – odůvodnění postupu obce v odpovědi na vaši žádost o informace.

Jako druhou přílohu této odpovědi dokládá krajský úřad kopii Zápisu z kontroly vodoměru v nemovitosti č.p. 67 dne 27.02.2017, 12:25 hodin, abyste si mohl sám porovnat citaci svého požadavku v žádosti o informaci ZOI 261 a citaci tohoto zápisu.

Povinný subjekt žádné zvýrazňování na poskytnutých dokumentech neuvádí.

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru organizačního a právního

Příloha:

  • -dle textu (kopie sdělení starosty obce - 2 listy; kopie Zápisu z kontroly – 1 list)