Odpověď na žádost o informace doručenou dne 07.11.2017

29. 11. 2017 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 07.11.2017 Vážený pan
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-106/OP/2017

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní / stížností a dozoru obcí 
LINKA | MOBIL: 495 817 472 
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 15.11.2017

Počet listů: 1
Počet příloh: 4 / listů: 5
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 07.11.2017

Vážený pane doktore,

dne 07.11.2017 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s následujícím požadavkem na poskytnutí informací k rozhodnutí krajského úřadu čj. KUKHK-IZ-73/OP/2017 (KUKHK-STI-82/OP/2017), citace:

„1. kopie dokumentu, ze kterého je zřejmé, že na základě objednávky 07/2014 byl opraven kryt komunikace u cesty 2329/I.

2. kopie dokumentu, ze kterého je zřejmé, že na základě objednávky 07/2014 byl opraven kryt komunikace u cesty 2322

3. kopie dokumentu, ze kterého je zřejmé, že cesta 2329/I (uvedená ve vrácení faktury č. 963) je totožná s cestou 2322, jejíž kryt měl být podle objednávky č. 07/2014 opraven.“

Výše uvedená žádost následně pokračovala dalším podáním ze dne 07.11.2017 ve věci rozhodnutí krajského úřadu čj. KUKHK-IZ-73/OP/2017 (KUKHK.STI-83/OP/2017), ve které jste požadoval následující informaci, citace:

„kopie dokumentu, kterým Městský úřad Dobruška sdělil nadřízenému orgánu, že strážník Bene již není u města Dobruška zaměstnán.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost vztahující se k rozhodnutí krajského úřadu čj. KUKHK-IZ-73/OP/2017 (KUKHK-STI-82/OP/2017) pod čj. KUKHK-IZ-106/OP/2017, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

K Vašim požadavkům uvedeným pod body 1 až 3 první části žádosti krajský úřad v příloze tohoto dokumentu poskytuje materiály, které jsou součástí spisové dokumentace čj. KUKHK- STI-82/OP/2017. K obsahu Vašich požadavků krajský úřad doplňuje, že na straně 10 svého rozhodnutí ze dne 07.07.2017 čj. KUKHK-STI-82/OP/2017 jako nadřízený orgán v rámci odůvodnění rozhodnutí připustil, že žádost byla vyřízena ne zcela přesně, nicméně ani nové přikázání vyřízení žádosti v uvedených bodech (2g) a 3a) by nemohlo přinést do případu nic nového a stěžovatel by neobdržel jiné informace, než které má a již s nimi disponuje.

Následující žádost byla krajskému úřadu doručena se stejným obsahem dne 07.11.2017 a zaevidována pod čj. KUKHK-IZ-107/OP/2017. Odpověď na žádost o informace včetně požadovaného dokumentu byla vypravena dne 16.11.2017, přesto povinný subjekt jako přílohu č. 2 k tomuto sdělení poskytuje kopii Sdělení města Dobruška ze dne 27.06.2017, čj. PDMUD 16130/2017, ve věci Předložení stížnosti na postup při vyřizování žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, kterým byla krajskému úřadu předložena Vaše stížnost na postup při vyřizování Vaší žádosti o informace ze dne 23.06.2017 městem Dobruška.

S pozdravem

 

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru organizačního a právního

Příloha:

  • -dle textu Objednávka č. 07/2014 – 1 list, Vrácení faktury č. 963 – 1 list, snímek – 1 list
  • -sdělení města Dobruška ze dne 27.06.2017 – 2 listy