Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.05.2018
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 02.05.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-57/OP/2018
VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 16.05.2018
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 /elektronický dokument
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.05.2018
Vážený pane inženýre,
dne 03.05.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací týkajících se JŘBÚ (jednací řízení bez uveřejnění), citace:
- „Výše kompenzací za jednotlivé kategorie všech dopravců zapojených do JŘBÚ.
- Aktuální ceny dopravních výkonů pro jednotlivé kategorie vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ po indexaci nákladů.
- Výše a termíny vyplacených finančních prostředků v rámci dodatků č. 1 ke smlouvám JŘBÚ u jednotlivých dopravců.
- Předpokládaná výše finančních prostředků v rámci dodatků č. 2 ke smlouvám JŘBÚ pro jednotlivé dopravce.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-57/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).
Odbor dopravy a silničního hospodářství k Vašemu požadavku poskytl v příloze tohoto sdělení 4 tabulky v jednom souboru ve formátu *.xlsx:
- - k bodu 1 Vaší žádosti tabulku nazvanou Nákladová položka dle jednotlivých kategorií vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ (přičemž kategorie vozidel jsou dány velikostí – velké, střední, malé),
- - k bodu 2 Vaší žádosti tabulku nazvanou Aktuální CDV pro jednotlivé kategorie vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ,
- - k bodu 3 Vaší žádosti tabulku nazvanou Výše a termíny vyplacených finančních prostředků v rámci dodatku č. 1 (vícenáklady v hodinové mzdě v roce 2017 proti roku 2016) a
- - k bodu 4 Vaší žádosti tabulku nazvanou Předpokládaná výše finančních prostředků v rámci dodatků č. 2 ke smlouvám v JŘBÚ.
Odpověď zasíláme dle Vašeho požadavku na Vámi uvedenou emailovou adresu.
S pozdravem
„otisk razítka“
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
(dokument je elektronicky podepsán)
Přílohy - elektronicky:
Soubor „Příloha k odpovědi IZ 57.xlsx“
Soubory ke stažení
- Příloha k odpovědi (xlsx, 15 kB, 24.5.2018)