Informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních

16. 8. 2013 Autor: Vladimír Kučera

Informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních, závazných stanovisek a opatřeních obecné povahy na úseku státní památkové péče v letech 2009-201

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
30.07.2013 IZ-49/VZ/2013 12.08.2013

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí    | Mgr. Vladimír Kučera | 585 | vkucera@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na Vaši žádost o informace doručenou dne 29.07.2013

Vážená paní,

dne 29.07.2013 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“), doručena Vaše žádost ve smyslu zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), o poskytnutí informace týkající se statistických údajů opravných prostředků ve správních řízeních, závazných stanovisek a opatřeních obecné povahy od roku 2009 do roku 2012 na úseku zákona číslo 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů.

Uvedla jste, že v rámci vědeckého projektu „Efektivnost návrhových prostředků ochrany proti nepravomocným správním aktům“ s kolektivem analyzujete data poskytnutá Ministerstvem kultury České republiky a jednotlivými krajskými úřady ve snaze zlepšit výkon veřejné správy. Výslednou analýzu krajskému úřadu, v případě zájmu, nabízíte k poskytnutí. Nastíněný projekt je realizován Katedrou správní vědy a správního práva Právnické fakulty Masarykovy univerzity.

Vzhledem k tomu, že jste žádost podala prostřednictvím e-podatelny krajského úřadu a součástí žádosti byly dvě přílohy ve formátu, který nebyl podatelnou akceptovatelný, byla jste dne 30.07.2013 požádána o poskytnutí elektronických příloh Vaší žádosti. Dne 02.08.2013 byla žádost o informace doplněna.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. IZ-49/VZ/2013, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání potřebných podkladů k vyřízení žádosti byl požádán odbor regionálního rozvoje, grantů a dotací, oddělení kultury a památkové péče. Oddělení kultury a památkové péče vyplnilo elektronickou verzi Vámi připravené tabulky a uvedlo, že eviduje pouze údaje, které se vztahují k činnosti krajského úřadu jako nadřízeného a odvolacího orgánu, nikoli údaje týkající se všech prvostupňových správních orgánů. Pokud krajský úřad požadovanými informacemi nedisponoval, je taková kolonka v tabulce označena jako „neevidováno“.

Průvodní dopis i vyplněnou tabulku zasíláme na Vámi uvedenou elektronickou adresu.

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

v z. Mgr. Petr Adámek
vedoucí oddělení legislativního a právního
odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

Příloha:

-soubor Tabulka KU vyplnena.xls

Stránka 2 z 2

Soubory ke stažení

  • Příloha (xls, 83 kB, 16.8.2013)

    Odvolání ve věcech památkové péče v letech 2009 – 2012, závazná stanovisla 2009-2012, opatření obecné povahy 2009-2012