Informace týkající se počtu zaměstnanců krajského úřadu fluktuace a forem ukončení pracovního poměru v daném období
Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
18.06.2013 IZ-41/VZ/2013 03.07.2013
Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí | Mgr. Vladimír Kučera│585 | vkucera@kr-kralovehradecky.cz
Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 18.06.2013
Vážená paní,
dne 25.06.2013 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) doručena Vaše žádost ze dne 18.06.2013, ve smyslu zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), o poskytnutí následujících informací:
- - celkový počet zaměstnanců ve sledovaném období,
- - počet nástupů a ukončení (fluktuace),
- - sledované období: od 01.07.2010 do 30.06.2013 (po čtvrtletích),
- - formy skončení pracovního poměru (rozdělené dle zákonných paragrafů a ze které strany bylo provedeno ukončení, zdali zaměstnavatelem či zaměstnancem)
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. IZ-41/VZ/2013, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ. O předání potřebných podkladů k vyřízení žádosti byl požádán odbor kancelář ředitele, oddělení personálních věcí a vzdělávání krajského úřadu.
Na základě poskytnutých údajů odborem kancelář ředitele níže uvádíme tabulku obsahující Vámi požadované údaje v uvedených kategoriích za sledované období.
Formy skončení pracovního poměru v období od 01.07.2010 do 30.06.2013Forma ukončení PPV | |||||||||||
období | prům. počet zam. | poc. nást. | počet ukončení PPV | % flukt. | dohodou bez dův. | doba určitá | výp. ** | zk. doba | dohodou s odstup. | odchod do SD* | delimi-tace |
3.Q 2010 | 386,91 | 15 | 9 | 2,33 | 2 | 5 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
4.Q 2010 | 385,83 | 3 | 20 | 5,18 | 2 | 9 | 1 | 0 | 8 | 0 | 0 |
1.Q 2011 | 374,91 | 13 | 5 | 1,33 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
2.Q 2011 | 373,09 | 6 | 9 | 2,41 | 1 | 5 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
3.Q 2011 | 372,96 | 10 | 12 | 3,22 | 7 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4.Q 2011 | 371,36 | 11 | 16 | 4,31 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 8 |
1.Q 2012 | 372,12 | 10 | 2 | 0,54 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2.Q 2012 | 375,65 | 6 | 4 | 1,06 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3.Q 2012 | 372,99 | 7 | 8 | 2,14 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4.Q 2012 | 374,09 | 7 | 12 | 3,21 | 1 | 5 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 |
1.Q 2013 | 369,92 | 11 | 15 | 4,05 | 6 | 1 | 0 | 0 | 7 | 1 | 0 |
2.Q 2013 | 365,10 | 7 | 2 | 0,55 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
* SD = starobní důchod
** výp. = Výpověď zaměstnance
Odpověď v souladu se žádostí zasíláme na Vámi uvedenou emailovou adresu.
S pozdravem
Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad
Stránka 2 z 2