Informace o VZMR Analýza rozvojových oblastí, rozvojových os a specifických oblastí pro aktualizaci ZÚR KHK
Informace týkající se zadávacího řízení na zakázku malého rozsahu „Analýza rozvojových oblastí, rozvojových os a specifických oblastí pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Královéhradeckého kraje“
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
26. 9. 2012 IZ-54/VZ/2012 3. 10. 2012
Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí | Miroslava Hlavová | 472 | mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 15. 6. 2012
Vážený pane,
dne 27. 9. 2012 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) doručena prostřednictvím datové schránky Vaše žádost o informace ve smyslu zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), v níž žádáte o poskytnutí níže specifikovaných informací vztahujících se k zadávacímu řízení na zakázku malého rozsahu „Analýza rozvojových oblastí, rozvojových os a specifických oblastí pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Královéhradeckého kraje:
1. Poskytnutí úplného seznamu subjektů, které zaslaly své nabídky do zadávacího řízení a projevily zájem se účastnit na výběrovém řízení.
2. Jaké byly nabídkové ceny subjektů, které zaslaly svoje nabídky?
3. Jaká byla další hodnotící kritéria a jejich váha? Jak byly nabídky podle těchto kritérií hodnoceny? Kolika bodů dosáhly jednotlivé subjekty dle hodnotících kritérií?
4. Jaké bylo umístění jednotlivých subjektů?
Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí zaevidovalo žádost pod čj. IZ-54/VZ/2012 a s ohledem na obsah podání požádalo o poskytnutí údajů odbor územního plánování a stavebního řádu, oddělení územního plánování krajského úřadu.
Na základě poskytnutých informací uvádíme k jednotlivým bodům Vaší žádosti následující:
1. Seznam subjektů: a) AMEC s. r. o., Křenová 58, 602 00 Brno; b) ÚRS Praha, a. s., Pražská 18, 102 00 Praha 10; c) DHV CR, spol. s r. o., Sokolská 100/94, 186 00 Praha 8; d) PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s. r. o., Švabinského 1749, 702 00 Ostrava; e) INSTITUT REGIONÁLNÍCH INFORMACÍ s. r. o., Beethovenova 4, 602 00 Brno; f) Mgr. Petr Olšar, Edvarda Beneše 1432, 500 12 Hradec Králové 12.
2. Nabídkové ceny subjektů: a) 297 000,- Kč bez DPH
b) 241 667,- Kč bez DPH
c) 267 000,- Kč bez DPH
d) 300 000,- Kč bez DPH
e) 329 000,- Kč bez DPH
f) 270 000,- Kč bez DPH
3. Další hodnotící kritéria a jejich váha: Předmětem hodnocení byl zejména rozsah práce, a to ve vztahu ke stanovené ceně, dodací lhůtě a rozpracování zadané osnovy úkolu. Hodnocení bylo provedeno na základě posouzení nabídek dle níže uvedených hodnotících kritérií, a to podle váhy rozdílně těmto kritériím stanovené. Hodnotící kritéria, bodové hodnocení, váha daného kritéria1. Cenová nabídka, 0 – 100 bodů, 90% 2. Dodací lhůta, 0 – 100 bodů, 10%.
Hodnocení nabídek dle uvedených kritérií: Předložené nabídky byly hodnoceny komisí pro otevírání obálek, která byla zároveň komisí pro posouzení a hodnocení nabídek. Komise byla složena zejména ze zástupců samosprávy Královéhradeckého kraje a ze zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje. Členy této komise jmenoval hejtman Královéhradeckého kraje dopisem ze dne 21. 8. 2012, č. j. 12953/UP/2012/Cej.
Dosažený počet bodů:
a) 77,58 bodů
b) 100 bodů
c) 84,07 bodů
d) 76 bodů
e) 68,50 bodů
f) Nabídka nebyla hodnocena, neboť neobsahovala všechny náležitostí požadované zadávací dokumentací a byla již ve fázi otevírání obálek komisí pro otevírání obálek a pro posouzení a hodnocení nabídek vyřazena.
4. Na základě provedení posouzení a hodnocení nabídek vybrala hodnotící komise uchazeče společnost ÚRS Praha, a. s., Pražská 18, 102 00 Praha 10 jako zhotovitele veřejné zakázky malého rozsahu „Analýza rozvojových oblastí, rozvojových os a specifických oblastí pro aktualizaci Zásad územního rozvoje Královéhradeckého kraje“.
Celkové umístění jednotlivých subjektů je zřejmé z předchozího bodu 3. 3.).
Výsledek výběrového řízení vzala dne 24. 9. 2012 na vědomí Rada Královéhradeckého kraje a zároveň odsouhlasila uzavření smlouvy o dílo s vybraným uchazečem.
Informace zasíláme v souladu s Vaším požadavkem v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky.
S pozdravem
„otisk razítka“
Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad
(podepsáno digitálním podpisem)