Informace o veřejné zakázce Agrární poradenské a informační centrum Královéhradeckého kraje - 2012

29. 6. 2012 Autor: Vladimír Kučera

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
11. 6. 2012 IZ-32/VZ/2012 27. 6. 2012  IZ-33/VZ/2012

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad | oddělení stížností a dozoru obcí |  Mgr. Vladimír Kučera | 585| vkucera@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na Vaše dvě žádosti o informace ze dne 11. 6. 2012

Vážený pane,

Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) obdržel dne 18. 6. 2012 Vaše podání - žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), v nichž žádáte o poskytnutí informace k vyhlášenému výběrovému řízení Královéhradeckým krajem dne 6. 2. 2012 na veřejnou zakázku s názvem „Agrární poradenské a informační centrum Královéhradeckého kraje - 2012“ – jakému dodavateli (dodavatelům) byla výše uvedené veřejná zakázka zadána (název, sídlo a IČ) a jakou nabídkovou cenu ve výběrovém řízení předložili.

Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí zaevidovalo žádost pod čj. IZ-32/VZ/2012 a s ohledem na její obsah ji předalo k vyjádření věcně příslušnému odboru investic a následně odboru životního prostředí a zemědělství.

Odbor životního prostředí a zemědělství připravil požadované informace a uvedl následující.

Veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem Agrární poradenské a informační centrum Královéhradeckého kraje – 2012 vyhrála Regionální agrární komora Královéhradeckého kraje, se sídlem Nerudova 37, 500 02 Hradec Králové, IČ: 709 598 11, DIČ: CZ 709 598 11, cena: 499 800,- Kč.

Dále krajský úřad obdržel dne 18. 6. 2012 Vaše druhé podání, též žádost podle InfZ, ve které požadujete poskytnutí informace k vyhlášenému výběrovému řízení Královéhradeckým krajem dne 2. 2. 2012 na veřejnou zakázku s názvem „Realizace a naplnění datového portálu a internetového portálu“ – jakému dodavateli (dodavatelům) byla výše uvedené veřejná zakázka zadána (název, sídlo a IČ) a jakou nabídkovou cenu ve výběrovém řízení předložili.

Odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, oddělení stížností a dozoru obcí zaevidovalo žádost pod čj. IZ-33/VZ/2012 a s ohledem na její obsah ji předalo k vyjádření věcně příslušnému odboru investic a odboru regionálního rozvoje, cestovního ruchu a kultury.

Na základě sdělení odboru regionálního rozvoje, cestovního ruchu a kultury a následně administrátora Centra evropského projektování uvádíme, že veřejná zakázka ještě nebyla ukončena, a to  s ohledem na prodlouženou lhůtu pro podání nabídek a podání námitek jedním z uchazečů.

Proti rozhodnutí  (nevyhovujícímu) o námitkách již uchazeč nepodával odvolání k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (jeho lhůta pro toto oprávnění končila 18. 6. 2012). Nyní je kontaktován vybraný vítězný uchazeč, který je před podpisem smlouvy. Vítězem se stala společnost as4u.cz,s.r.o., Jana Masaryka 195/24, Praha 2, IČ 28884035. Celková nabídková cena činila 2 700 000,- Kč bez DPH, resp. 3 240 000,-Kč s DPH. Po podpisu bude smlouva uveřejněna taktéž na profilu zadavatele – tak jak stanoví §147a zákona číslo 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Požadované informace obou doručených žádostí zasíláme dle Vašeho požadavku v elektronické podobě na uvedenou e-mailovou adresu.

S pozdravem

Ing. Miroslav Vrba, MPA

vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

Stránka 2 z 2