Informace o el. právním systému v naší instituci
Informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb.
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
15. 3. 2011 IZ-12/VZ/2011 21. 3. 2011
Odbor | oddělení | Vyřizuje | linka | e-mail
Odbor informatiky | Oddělení správy databází a aplikací | Ing. Jaroslav Souček| |jsoucek@kr-kralovehradecky.cz
Odpověď na Vaši žádost o informace ze dne 14. 3. 2011
Vážený pane,
dne 15. 3. 2011 bylo Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen krajský úřad ) doručeno prostřednictvím datové schránky elektronické podání ve věci Vaší žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, v níž žádáte o zodpovězení osmi otázek, týkajících elektronického právního systému, využívaného v naší instituci.
Žádost byla zaevidována odborem vnitra a krajský živnostenský úřad pod čj. IZ-12/VZ/2011 a předána k vyřízení odboru informatiky. Níže uvádíme odpovědi na Vámi zadané otázky:
1) Jaký elektronický právní informační systém (systém pro vyhledávání právních předpisů, judikatury, literatury aj.) Instituce využívá?
ASPI
2) Kolik uživatelských licencí výše uvedeného systému (popřípadě jednotlivých systémů,
využívá-li Instituce více druhů takových systémů) Instituce zakoupila?
32
3) Kolik uživatelů má přístup do těchto systémů a kolik jich je odhadem reálně využívá?
100%, není monitorováno
4) Kdo je dodavatelem výše uvedených systémů, resp. licencí a kdy byly s těmito dodavateli
uzavřeny příslušné smlouvy? V případě, že k navyšování počtu licencí od jednotlivých
dodavatelů docházelo postupně, prosíme též o poskytnutí údaje o rozsahu a roku
jednotlivých navýšení. Prosíme též informaci o způsobu výběru tohoto dodavatele.
ASPI Publishing, s.r.o.; 12. 10. 2001; delimitace z okresního úřadu
5) Pokud Instituce využívá časově omezené licence či aktualizace, prosíme o informaci, na
jak dlouhou dobu resp. do kdy jsou zajištěny stávající licence či aktualizace podle
sjednaných smluv.
Doba neurčitá.
6) Jaká byla ročně vynakládána částka v posledních 3 letech za jednotlivé systémy (či
jednotlivou licenci) včetně jejich aktualizací?
285 tis. Kč
7) Zvažuje Instituce obnovení licencí, resp. smlouvy na aktualizaci či změnu (nebo doplnění
nového) elektronického právního informačního systému? Pokud ano, kdy lze tento krok
očekávat?
V současné době ne.
8) Který odbor rozhoduje o pořizování a správě elektronických právních informačních
systémů?
Licence a aktualizace produktu jsou na základě uzavřené smlouvy. Podepsání
smlouvy je pouze v kompetenci hejtmana kraje.
S pozdravem
Ing. Martin K o ř í n e k, Ph.D.
vedoucí odboru informatiky
Pivovarské náměstí 1245 | 500 03 | Hradec Králové
tel.: 495 817 111 | fax: 495 817 336
e-mail: posta@kr-kralovehradecky.cz
www.kr-kralovehradecky.cz
2