Elektronické právní informační systémy
Informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb.
Královéhradecký kraj
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
Společná advokátní kancelář
11.9.2008 16078/KH/2008 29.9.2008
Odbor |oddělení Vyřizuje |linka | e-mail
kancelář hejtmana JUDr. Petr Severin / 271 pseverin@kr-kralovehradecky.cz
Poskytnutí informace
Vážený pane,
dne 15.9.2008 byla Krajskému úřadu Královéhradeckého kraje doručena Vaše žádost o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím (InfZ) datovaná ke dni 11.9.2008, ve které požadujete poskytnutí informace týkající se používání a nákupu elektronických právních informačních systémů užívaných Krajským úřadem Královéhradeckého kraje. Konkrétně jste požádal o sdělení následujících informací:
-
Které elektronické právní informační systémy krajský úřad používá?
-
V jakém rozsahu jsou dané elektronické právní informační systémy využívány (kolik uživatelů má přístup do těchto systémů)?
-
Jakým způsobem došlo, popř. dochází k výběru elektronických právních informačních systémů?
-
Který odbor (případně jiná organizační součást) rozhodl, popř. rozhoduje o nákupu elektronických právních informačních systémů?
-
Jaká částka ročně je vynakládána na aktualizaci elektronických právních informačních systémů?
K tomu Vám sděluji následující:
K otázce č. 1 Vás odkazuji na níže uvedenou tabulku, odpověď naleznete v prvním sloupečku tabulky.
K otázce č. 2 Vás odkazuji na níže uvedenou tabulku, odpověď naleznete ve druhém sloupečku tabulky.
K otázce č. 3 Vám sděluji, že pořízení stávajících elektronických právních informačních systémů bylo provedeno v souladu s tehdejšími právními předpisy upravujícími zadávání veřejných zakázek a průběh finanční kontroly ve veřejné správě. Pořizování nových probíhá v souladu se směrnicí rady kraje č. 3 o postupu kraje při zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a v souladu s příkazem ředitelky č. 21 k zásadám používání informačních technologií. Rozhoduje osoba oprávněná podepsat smlouvu resp. objednávku podle vnitřních předpisů. Pořízení informačních systémů navrhuje vedoucí příslušného odboru, který je odpovědný za projednání s oddělením informatiky odboru kancelář ředitele.
K otázce č. 4 Vás odkazuji na níže uvedenou tabulku, odpověď naleznete ve třetím sloupečku tabulky. V kolonce uvádíme způsob pořízení.
K otázce č. 5 Vás odkazuji na níže uvedenou tabulku, odpověď naleznete ve čtvrtém sloupečku tabulky.
K otázce č. 1 Název
|
K otázce č. 2 Rozsah
|
K otázce č. 4 Rozhodl
|
K otázce č. 5 Aktualizace
|
ASPI
|
Licence neomezena, k dnešnímu dni 395 uživatelů (15 současných přístupů) + 4 lokální uživatelské
|
Převzato z Okresního úřadu v Hradci Králové, s dodavatelem byla uzavřena smlouva
|
101 152 Kč s DPH
|
Správní řád
|
Neomezená licence
|
odbor majetkoprávní, na základě objednávky
|
bez pravidelné aktualizace
|
Správní řád v praxi
|
1 uživatel
|
odbor vnitra a krajský živnostenský úřad, na základě objednávky
|
bez pravidelné aktualizace
|
Odpadové hospodářství
|
1 uživatel
|
životního prostředí a zemědělství, na základě objednávky
|
bez pravidelné aktualizace
|
Mzdová účtárna
|
1 uživatel
|
odbor kancelář ředitele, na základě objednávky
|
1880 Kč s DPH
|
S pozdravem
Ing. Tomáš Slavík
vedoucí odboru kancelář hejtmana
Pivovarské náměstí 1245 | 500 03 | Hradec Králové
tel.: 495 817 111 | fax: 495 817 336
e-mail: posta@kr-kralovehradecky.cz
www.kr-kralovehradecky.cz
2