Doprovodná informace k žádosti o poskytnutí informací doručené dne 04.02.2019

26. 2. 2019 Autor: Tomáš Hrnčíř

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (č. j. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-15/OP/2019

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: thrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 26.02.2019

Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků:
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Doprovodná informace k žádosti o poskytnutí informací doručené dne 04.02.2019

Dne 04.02.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které žadatel, žádá s odkazem na InfZ o poskytnutí informace:

„- zda a kolik učinil nadřízený správní orgán v roce 2015, 2016, 2017 a 2018 z moci úřední opatření proti nečinnosti odboru výstavby Městského úřadu Špindlerův Mlýn (dále jen stavební úřad) podle § 80 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád), a v jakých konkrétních případech to bylo,

  • zda a kolik učinil nadřízený správní orgán v roce 2015, 2016, 2017 a 2018 z moci úřední opatření proti nečinnosti stavebního úřadu podle § 80 odst. 2 správního řádu a v jakých konkrétních případech to bylo,
  • zda a kolik učinil nadřízený správní orgán v roce 2015, 2016, 2017 a 2018 z moci úřední opatření proti nečinnosti stavebního úřadu podle § 80 odst. 3 správního řádu a v jakých konkrétních případech to bylo,
  • kolik bylo účastníky podáno u nadřízeného správního orgánu v roce 2015, 2016, 2017 a 2018 žádostí podle § 80 odst. 3, věta poslední, správního řádu, o uplatnění opatření proti nečinnosti stavebního úřadu a v jakých konkrétních případech to bylo, kdy byly jednotlivé žádosti nadřízeným správním orgánem přijaty, kdy byly vyřízeny, jaká byla nadřízeným správním orgánem v jednotlivých případech přijata konkrétní opatření proti nečinnosti, zda byla odborem výstavby provedena a kdy, a pokud provedena nebyla, jaká opatření byla ze strany nadřízeného správního orgánu v takových případech přijata a s jakým výsledkem.“

Povinný subjekt zaevidoval žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-15/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje všechny potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

Žádost o informace byla vyřízena sdělením povinného subjektu ze dne 14.01.2019, ve kterém povinný subjekt poskytl žadateli požadované informace celkem z 8 spisů povinného subjektu.