Doprovodná informace k žádosti o informace doručené dne 16.10.2018
Krajský úřad Královéhradecké kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-143/OP/2018
VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 05.11.2018
Počet listů: 1
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Doprovodná informace k žádosti o informace doručené dne 16.10.2018
Dne 16.10.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se žadatel domáhal poskytnutí následující informace, citace: „kompletního výpisu ze všech návštěvních knih (knihy návštěv) vašeho úřadu za období 4.9. 2017 – 4.9. 2018“. Informace byly požadovány poskytnout v elektronické formě, ideálně ve strojově čitelném formátu a zaslat na žadatelem uvedenou e-mailovou adresu.
Povinný subjekt zaevidoval žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-143/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která sice neobsahovala všechny potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ, ale chybějící údaje o žadateli nebránily vyřízení žádosti o informace. Do budoucna byl žadatel upozorněn na náležitosti podání písemné žádosti o poskytnutí informace, zejména na ustanovení § 14 odst. 2 InfZ, ve kterém je mimo jiné také uvedeno, že fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu atd.
Žádost o informace byla vyřízena sdělením povinného subjektu ze dne 30.10.2018.