Část. odpověď na žádost o inf. doručenou dne 28.06.2024 a oznámení o výši úhrady za poskytnutí informací podle § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb.,...

25. 7. 2024 Autor: Vladimír Kučera

Částečná odpověď na žádost o informace doručenou dne 28.06.2024 a oznámení o výši úhrady za poskytnutí informací podle § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

informace ohledně počtu rozhodnutí o odvolání proti rozhodnutí o přestupku proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu v roce 2023

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 28.06.2024
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-78/MSZ/2024

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@khk.cz

DATUM: 15.07.2024

Počet listů: 3
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Částečná odpověď na žádost o informace doručenou dne 28.06.2024 a oznámení o výši úhrady za poskytnutí informací podle § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

Vážený pane,

dne 28.06.2024 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

  • „- Kolik zdejší úřad vydal v roce 2023 rozhodnutí o odvolání proti rozhodnutí o přestupku proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu.
  • - Jaká byla ve věci oprávněná úřední osoba, bylo-li více oprávněných osob u některé z věcí, tak jména všech oprávněných úředních osob.
  • - Kdy příslušná právní věc zdejšímu úřadu napadla a kdy bylo vydáno rozhodnutí o odvolání.
  • - U každé kauzy žádám o její identifikaci prostřednictvím spisové značky.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-78/MSZ/2024, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

V souladu se Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje upravující postup Krajského úřadu Královéhradeckého kraje v oblasti poskytování informací podle InfZ byl o spolupráci požádán příslušný odbor dopravy a silničního hospodářstvíkrajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Na základě vyjádření odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu Vám poskytujeme část požadovaných informací, a to konkrétně k Vaší otázce „Kolik zdejší úřad vydal v roce 2023 rozhodnutí o odvolání proti rozhodnutí o přestupku proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu.“ uvádíme, že v roce 2023 vydal krajský úřad 310 takovýchto rozhodnutí.

Ke zbývajícím bodům Vaší žádosti o poskytnutí informací musíme sdělit, že vyhledání a zpracování Vámi požadovaných informací představuje mimořádně rozsáhlé vyhledávání ve smyslu ustanovení § 17 InfZ.

(Ve zbylé části vyrozumění, která není zveřejňována, povinný subjekt stanovil žadateli úhradu za požadované informace podle ustanovení § 17 InfZ).

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí